• De titel zegt het al: er zou een regel moeten worden ingesteld voor het quoten van berichten.
    Neem nou als voorbeeld dit topic. Mensen quoten welgeteld vier keer hetzelfde bericht. Het voegt niks toe en als ik de topicmaker zou zijn, zou ik het ook nog irritant vinden. Kunnen we geen limiet instellen ofzo? Vier keer dezelfde reactie onder elkaar is zo zinloos.
    En nu ik toch bezig ben met zeuren, de stellingen van de week vallen ook wat tegen de laatste weken. Laatst werd er in een reactie gezegd dat we ook over nieuwsberichten kunnen discussiëren. Kan dat niet worden doorgevoerd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    +++1

    &nieuwsberichten lijken me een best wel een goed idee tbh
    Dat adh daarvan een stelling wordt bedacht of zo


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hoort dit niet bij suggesties?
    Op zich vind ik het wel leuk om nog eens extra te benadrukken dat ik een bepaalde mening deel, maar ik kan er inkomen dat dat voor sommigen vervelend is en dat het niets toevoegt.
    Wat de nieuwsberichten betreft, is dat niet wat onhandig? Zijn meestal toch feiten, waarover dus geen debat kan ontstaan...


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik vind niet dat daar een regel voor moet komen. Laat mensen lekker quoten als ze daar zin in hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat van die quotes vind ik éen van de ergste irritatiebronnen op Quizlet. Ik ben dus voor een limiet. :W


    She wanted a storm to match her rage.

    Aan de ene kant is het irritant, maar aan de andere kant worden topics daardoor ook omhoog geschopt waardoor er een kans is dat er meer andere antwoorden zullen komen. Behalve als het topic al wat ouder is, natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Benevolence schreef:
    Hoort dit niet bij suggesties?
    Op zich vind ik het wel leuk om nog eens extra te benadrukken dat ik een bepaalde mening deel, maar ik kan er inkomen dat dat voor sommigen vervelend is en dat het niets toevoegt.
    Wat de nieuwsberichten betreft, is dat niet wat onhandig? Zijn meestal toch feiten, waarover dus geen debat kan ontstaan...

    Oh oeps, verkeerde subforum.

    Hm ja maar er zijn wel verschillende kijken op... het kan ook over situaties uit het nieuws gaan maar niet over een gebeurtenis, snap je?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    -> Topic verplaatst naar het subforum 'suggesties'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    -> Topic verplaatst naar het subforum 'suggesties'.

    Dankje!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Daar zie ik het nut niet van in, als mensen zichzelf in het bericht van een ander kunnen vinden moeten ze dat gewoon kunnen quoten als zij dit willen. Het feit dat iemand die eerder dat bericht leest het wél mag quoten, maar iemand die het later leest (en de limiet overschrijd) het bericht niét meer mag quoten vindt ik oneerlijk.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind dat het aantal keer dat een reactie "mag" gequote worden eigenlijk vooral afhangt van post tot post en dat wij, de users, daar zelf wat voor moeten uitkijken of het nuttig is voor de topicstarter of niet. In dat topic was het me inderdaad ook opgevallen dat het er een beetje over was, maar ik zou het ook een beetje stom vinden om er een regel op te zetten eigenlijk.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Benevolence schreef:
    Hoort dit niet bij suggesties?
    Op zich vind ik het wel leuk om nog eens extra te benadrukken dat ik een bepaalde mening deel, maar ik kan er inkomen dat dat voor sommigen vervelend is en dat het niets toevoegt.
    Wat de nieuwsberichten betreft, is dat niet wat onhandig? Zijn meestal toch feiten, waarover dus geen debat kan ontstaan...


    Nieuwsberichten zijn daarnaast ook niet echt stellingen, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Dreadful schreef:
    Daar zie ik het nut niet van in, als mensen zichzelf in het bericht van een ander kunnen vinden moeten ze dat gewoon kunnen quoten als zij dit willen. Het feit dat iemand die eerder dat bericht leest het wél mag quoten, maar iemand die het later leest (en de limiet overschrijd) het bericht niét meer mag quoten vindt ik oneerlijk.

    Maar het hele quoten snap ik niet echt. In een normaal gesprek herhaal je de ander toch ook niet als je er niks aan toe te voegen hebt? Zou wat zijn hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het soms ook zeker irritant, maar ik ben er niet zo'n voorstander van om er een regel van te maken. Die lijst is al zo lang, haha, en het lijkt me vervelend als daar waarschuwingen voor verstuurd gaan worden. Zo belangrijk is dit in mijn opinie niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Maar het hele quoten snap ik niet echt. In een normaal gesprek herhaal je de ander toch ook niet als je er niks aan toe te voegen hebt? Zou wat zijn hahaha


    De functie wordt hier het meest gebruikt om te laten weten dat je het ergens mee eens bent. Als iemand een suggestie doet, hoeft niet iedereen 'mee eens' te typen, maar gewoon de eerste reactie te quoten. Minder werk, waarom zou dat niet meer mogen? In mijn topic voor Tarot quoten mensen ook de eerste reactie die een trekking wilt om te laten weten dat zij dezelfde willen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De functie wordt hier het meest gebruikt om te laten weten dat je het ergens mee eens bent. Als iemand een suggestie doet, hoeft niet iedereen 'mee eens' te typen, maar gewoon de eerste reactie te quoten. Minder werk, waarom zou dat niet meer mogen? In mijn topic voor Tarot quoten mensen ook de eerste reactie die een trekking wilt om te laten weten dat zij dezelfde willen.

    Ja maar dan heeft het ook nut. In het topic dat ik als voorbeeld nam heeft het geen nut.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...