• Maar leest er hier iemand het Parool en heb je die van het afgelopen weekend (20/21 aug) nog?

    Ik kwam er gister laat achter dat er een interview in staat dat ik heel graag wil lezen, maar ik zat in een pretpark en verder waren alle winkels natuurlijk allang dicht omdat het zondag was, en het is zo goed als onmogelijk om de krant van de dag ervoor te kopen omdat dat 'oud nieuws' is en probably allang door de schredder gegaan is...

    Dus wie heeft die krant en zou voor mij een paar foto's van het artikel kunnen maken? Het staat als het goed is op bladzijde 54 in de rubriek PS Adam. (En mocht je heel veel moeite willen doen dan zou inscannen heeeel fijn zijn, maar foto's zodat ik 't kan lezen zijn al heel fijn)

    Ik vind het echt stom dat niemand die ik ken het Parool leest, meh. Hopelijk heeft een van jullie het! (A)

    *duimt duimt duimt*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan je niet helpen, sorry. Hopelijk iemand anders wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Staat het niet gewoon online? (http://www.parool.nl/)


    I am an idiot, I move.

    Tomcat schreef:
    Staat het niet gewoon online? (http://www.parool.nl/)


    Nee, helaas. Had ik ook al gelijk gekeken hoor, maar kon 't niet vinden. Ook best wel logisch, als de gehele krant online zou staan koopt niemand meer een krant


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien kan je contact opnemen en vragen of je hem kan nabestellen. Al doen niet alle bedrijven dat.

    Zapdos schreef:
    Misschien kan je contact opnemen en vragen of je hem kan nabestellen. Al doen niet alle bedrijven dat.


    Ja dat kan denk ik wel, maar ik dacht eerst even proberen om het via via te kunnen lezen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Animato schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry. Hopelijk iemand anders wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.