• oke pobleempje :X, ik moet verplicht ete savonds. ma ik doe so weinig mogelijk. en soms spug ik het er weer uit:$ en uhm ik ontbijd nooit. en heb koekjes mee na school. maar ik um geef se de laatste tijd weg. help want ik heb nu steeds van : geen sin meer. *ja VampireFreak heeft ook so topic ma dump ik het daar siet niemant da* ma serieus, ik wil het nii meer. en uhm . i ben te waar. dat staat vast alleen uhm,. strax gaat utte ver o.O

    Zulle we samne een profiel maken ..We hebbe toch allebij eht zelfde..Kunne we met elkaar pratee en zo

    Ik vind je er juist onwijs schattig uitzien want je hebt een heel lief gezichtje. Ik kan jou natuurlijk niet dwingen om te eten, daar moet je zelf aan werken. Maar een ding moet je wel weten. Hoe minder je nu eet, komt alles er steeds harder aan wat je wél eet. Dus je kunt beter een gezond patroon ontwikkelen en als je echt wilt afvallen kun je proberen meer te gaan sporten of naar een dieetiste gaan. Daar hoef je je niet voor te schamen want er gaan veel mensen naar dieetistes om aan te komen, af te vallen, op gewicht te blijven, of aangepaste dieeten te krijgen omdat ze aan bijv. ziektes lijden.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zoals ik in haar topic zei. Je moet echt eten. Ik heb dat maanden geleden ook een paar maand lang gehad. ik was zo blij dat ik begon af te vallen..ik begon echt mager te worden en was er blij om. Maar vrienden van mij hebben mij gedwongen te eten. En vanaf toen ben ik kei veel aangekomen. Dus je moet eten. Je zult u eigen er dankbaar voor zijn ^^

    uhm , ik weet niet. et is gwn zo vaag allemaal. ik wet ook nii hoe ik er mee om moe gan. maar als je et meegemakt hbt, dan snap je denk ik ook: wrm?

    idd; gwn blijven eten!
    ik heb ook zo'n niet eten periode gehad... dat waren egt de meest vreselijke maanden van dit jaar. Ik kon helemaal niks omdat ik geen 'energie etc' meer had... egt kutxD


    I am an idiot, I move.

    ma ik heb sowiesow geen energie,en ten koste van cijfers? nou, dii sjn al slegt...

    kben ook al vaker flauwgevalle ..

    Doe wat vampierfreak zegt en help elkaar

    flauw gevallen ben ik ngo nooti, but. jaa ik ga same met haar doen alleen we ehbben hetselfd eprobleem, we sien ons eht selfde... uhmg... hoe meote we elkaar precies gaan helpe?

    Het voelde alsof ik de Enigma code moest decoderen, sorry.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook te zwaar :D Ik ben 20 kilo te zwaar! And I don't give a shit about it :D!


    Life is hard and then we die

    Het voelde alsof ik de Enigma code moest decoderen, sorry.



    ?? [/is blondt]

    Uhm Mss hebben julie nog tips ofzo?

    gewoon blijven eten, meer gezond eten, meer sporten, niet meer kotsen en alles inhouden?


    I don't need words to feel those lips.