• Van wie vinden jullie het ook zo jammer dat ze niet meer bij de akatsuki's horen ik vind het supper jammer dat itach (huil) deidara en hidan dood gaaan (huil) ehehe ,, voor wie de manga hebbe ngelezen !! xd van mij mag pein ofzow wel dood ,maarjaah :P
    ikvraag me af waarom vinden zoveel mensen DEIDEI leuk ? ( deidara xd ) ik omdat hij hoot is en blond xd.
    En tobi (H) hijs zoo cutee met z'n drukkeh gedrag maar wat niet veel mensen weten is dat tobi eigenlijk de leider ervan is en stiekem de touwtjes in handen heeft marada (ofzoow ) Uchiha !! maarjaah tobi is egt cutee :3
    en als je een rol in ee nserie voor me heb
    ZOU IK DAT HEEL AARDIG VINDEN :D

    ghehe nou hier kun je lekker over narutoo praten

    xxx Alyshaa-kun


    I'm REBELLIOUS

    Hidan/Itachi/Deidei <33

    AnimeAdicted schreef:
    (...)
    WHAHAAH I TOTTALY AGREE !
    alleen op het punt dat sausje dood moet na dan !
    en sasori is idd EMO xD
    hij heeft zo'n raar babyface...xD
    Ik heb me net zoo scheef gelache om je reactie !!
    En kisame rockt !
    ~ grosse hai..dum dum dudumdumdum,gosse hai dum dum '' ..vissie swim swim sim ..!


    NeeNeee! Sasuke moet uit de animé stappen en naar mij toe komen <33 hijs hawt.

    whaha zou ik ook wel wille ,en dan lekker bekken op z'n ninja's =)


    I'm REBELLIOUS

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH ze mogen niet dood O_O ik haat die kut schrijvers, en en en ITACHI IS OOK DOOD en Deidara mag niet dood en Tobi ook niet, echt he ze halen alle hippe anime's eruit ! =o


    Madara<3Sasuke<3Itachi<3.

    Ubetinget schreef:
    Ik snap nogsteeds niet waarom mensen een getekend poppetje leuk vinden. (:
    muahaha idd, een vriendin van me is zelfs verliefd op een paar fanatasie figure

    SuperDaisy schreef:
    ik mis de dode persoontjes niet *verwaand*
    oke itachi een innie mini beetje
    maar zolang sasuke leeft ik happy ^^


    HOE KAN JE NOU ZO ONGEVOELLOOS ZIJN BITCH !! ITACHI IS OOK FAMILIE VAN JOU HOOR EN HIJ IS MIJN ECHTGENOOT BITCH IK HATA JOU HOE KON JE HEM NOU DOOD LATEN GAAN ;W hij had ook een dokter moeten plegen ¬¬


    Madara<3Sasuke<3Itachi<3.

    whoeeehoeeeee... =D
    ya rock ! sorry daisy maar ik ben het met die andere eens alle leuke persoontjes gaan eruit ..ik ben wel uchiha -fangirl ..MAAAR HET IS DOM DAT ALLEEN SAS NOGLEEFT..


    I'm REBELLIOUS

    Itachi why are you ganna leave us T-T(huil)


    You Lack Hatred

    Tobi <33


    ~

    Ita-kun en Hidan-kun =[
    hun moge niet dood zijn =[
    ze moge allemaal niet dood zijn =[=[=[==[=[=[==[=[=[

    want ze zijn te uberhip en sexy!!


    When the world stops turning.....

    van Itachi en Hidan =[

    they are my favorite =[


    When the world stops turning.....

    Deidara en Sasori zijn smex :D


    I made a deal with god ):

    Sasori & Dei-dei-sama!(flower)

    Loveless schreef:
    Haha Naruto en Akatsuki is kewl ^-^
    DeiDei is smexy! :Y) Maar Itachi al helemaal :P
    Oke, allemaal gewoon leuk :Y)
    Hidan is niet dood. Hij leeft gewoon nu ondergrond :Y) Hij is onsterfelijk XD en Pein mag ook niet dood =0 Tobi = Badddd (lol) maar wel cute ^-^

    Haha, inderdaad! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Was Zetsu maar mijn tuinman. Het lukt me nooit vleesetende planten in leven te houden:(


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'