• Ik ben dus ongestelt,En me buik doet echt fucking pijn. Ik ben het al een 1 jaar & paar maanden. Maar weten jullie wat ik moet doen dat de pijn overgaat?

    xoxoHajar

    (...)

    zie normaal heb je je regels maar 4dagen of zo maar zei bedoelt doet je zo heel het jaar hebt dus zonder tussen pauze.


    Luister na 10x lezen
    Snap ik het nog steets niet
    Misschien komt dat omdat ik marokkaans ben.
    Maar gelukkig is me buikpijn 1/3 deel overxD

    Gheheh oké laat dna maar vallen x'D


    *He's the one.

    Jaa beterxD

    Ik voel me slécht ><
    Ik ben al twaalf en nog steeds niet 'online' geweest. (Ja sorry mensen, ik noem het online.XD) En ja, de meesten worden toch wel 'online' op hun elfde. En ja, je raad het al, ik heb er geen ervaring mee en kan je dus ook helaas niet helpen ><

    xoxoLiebedich<3


    ok

    nurofen of dafalgan helpet beste.. en anders as ge kunt op u rug gaan ligge me iet warm op u buik.. da helpt ook.. n goe u arme boven u hoofd legge da ge elemaal gestrekt zijt..
    ma pijnstillers helpe altij.. n anders na de dokter gaan en vo de pil vrage.. ma kweeni ofda echt helpt tege de pijn..

    x


    Can you meet me half wey?!

    De pil

    ik had altijd last van mun eisprong. dan kreeg k heel erg buikpijn ongeveer 2 weke nadat k t werd. t was egt zo erg dat k gwn stond te shaken, ben zelfs nr t ziekenhuis geweest:S ze hebbe gezegt dat k efamol pmp moet neme voordat k t word. bij mij helpt t heel goed. miss werkt t ook bij jou;)


    Inspiration can hit you any time

    Ik doe meestal zown warme zak of zow..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik hb daa nog nii :DDDDD


    :$

    Ik heb het altijd eerste dag
    En de rest van de dagen alleen S'Ochtens
    Maar me moeder heeft me wat gegeven dat het over gaat( En ik deenk dat het de pil is )xD

    volgens mij heb ik vette massel;)
    ik ben nu bijna 16 en heb nog nooit buikpijn gehad als ik het moest worden alleen last van me rug:S
    maar dat is na 1 dag weer over

    maar iid dat word de pil

    Ik heb lekker geen idee want ik heb er in die 2/3 jaar nog nooit last van gehad(puh)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De pil verandert niet zo veel aan de pijn hoor!
    Ik neem vaak ibuprofen (ong hetzelfde als perdo femina)


    ••• It's like a best friend, always there...

    nja... bij mij werkt een asprine goewd... of nja gewoon een warme kruik op mijn buik... [/ hey dat rijmt xD]
    nja xD
    maar uhm... jah ook gewoon goed bewegen... dan gaat het ook allemaal iets soepeler en makelijker en dus ook iets minder pijnlijk... maar de pil heeft denk ik weinig zin.. mischien wel iets maarja de weken dat je ongestelt moet zijn moetj e toch stoppen met het slikken van de pil dus dan heb je er ook niet veel aan lijkt mij... volgens mij heeft de pil verders alleen maar echt nut bij het regelmatig ongesteld zijn...
    annyways
    suc6 ermee ;)


    A Noble was Born in Chaos

    een lekker warm kersenpitkussen op je buik leggen!
    Helpt echt super! ^^,


    We'll never be as young as we are tonight