• A L L      T H A T ' S      L E F T


    Precies 90 jaar geleden is datgene gebeurd waar wetenschappers voor vreesden: een omwenteling van het magnetische veld van de aarde. Maar in tegenstelling tot 700.000 jaar daarvoor, toen dit ook gebeurde, is dit om onbekende reden veel te snel verlopen. De gevolgen hiervan waren het uitvallen van alle moderne technologie, de drastische shift van de continenten, en hierdoor ook het uitbarsten van een supervulkaan. Door deze continentale shift, het falen van alle technologie, en de vulkaanuitbarstingen over de gehele wereld, is de mensheid vrijwel geheel uitgestorven, mede doordat de aarde 10 jaar lang de zon niet meer zag door de aswolken.

    Kleine groeperingen mensen over de gehele wereld hebben dit op miraculeuze wijze overleefd door bijvoorbeeld de mogelijkheid te hebben gehad om onder te duiken in bestendige bunkers. Nu de aarde zich net weer herstelt uit een jarenlange winter, krijgen de nakomelingen van de overlevers de kans om opnieuw hun leven buiten hun schuilplaatsen op te bouwen.

    Ze leven in kleine clans van over het algemeen rond de 70 mensen, voor het grootste deel in de heropbouwende natuur, omdat steden hen nauwelijks meer iets te bieden hebben. Ze berusten op overblijfselen van de mensheid die ooit heeft bestaan, en zelfgemaakte voorwerpen, die ze gebruiken om mee te jagen of andere vormen van voedsel te verzamelen.











    T H E      R P G:
    rollentopic      speeltopic

    De meeste clans leven zo ver uit elkaar dat ze nooit andere mensen tegen zullen komen. Dit geldt echter niet voor twee clans gelegen van het voormalige Scandinavië. De Asta, en de Dagnir. Door verwaterde redenen die te maken hadden met grondgebied, heeft er tientallen jaren lang een koude oorlog tussen de twee gewoed. De nieuwe, huidige leiders van beide groepen hebben echter ervoor gekozen om vrede met elkaar te sluiten, zodat ze hun resources zouden kunnen bundelen, waardoor ze een grotere overlevingskans kregen.

    Nu, enkele maanden later, gaat het vrij goed tussen de twee groepen die samen in een vergroot kamp leven. Totdat plotseling het lijk gevonden wordt van een lid van de Asta clan. Ze zijn ervan overtuigd dat iemand van de Dagnir clan hiervoor verantwoordelijk is. Chaos breekt uit. Zullen de leiders de groep samen weten te houden? Wie was ervoor verantwoordelijk? En wat was hun reden?



    R E G E L S

    ~ De huisregels van Quizlet gelden hier ook.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Ruzies IC, niet OOC.
    ~ 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    ~ Maximaal 2 rollen per persoon.
    ~ Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven.
    ~ Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    ~ Bepaalde functies binnen een clan zijn mogelijk in overleg.


    I N V U L L E N

    Naam:
    Clan:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties: met personages van andere spelers
    Extra:


    R O L L E N
    tijdelijke stop vrouwen
    Asta clan
    ~ Astris Rae Lindström ~ 25 ~ Abbey Lee Kershaw ~ Zusak
    ~ Gisela Freya Jørgerson ~ 16 ~ greenlight22
    ~ Magdalena Brynhild Sørensen ~ 25 ~ FlREBlRD
    ~ Liviah Linnea Sigthorsson ~ 21 ~ Ziegler
    ~ Jaech of Asta ~ 17 ~ Devon Bostick ~ AiLaikHeda
    ~ Gideon Falk ~ Leader ~ 42 ~ Nikolaj Coster-Waldau ~ IJsvogel
    ~ Natanael Oskar Ahlström ~ 29 ~ Rudi Dollmayer ~ FlREBlRD
    ~ Gereserveerd ~ Roman Reigns ~ Ursula
    ~
    ...

    Dagnir clan
    ~ Gereserveerd ~ Marie Avgeropoulos ~ Shireen
    ~ Eydís Lorelei Østergård ~ 18 ~ Astraeus
    ~ Ruby ~ Miall
    ~ Crake ~ Leader ~ 37 ~ Jason Momoa ~ Artifices
    ~ Bjarne Esling Alvarsson ~ trasecolare
    ~
    ...


    O V E R I G E      I N F O

    Het huidige kamp bestaat in totaal uit zo'n 150 mensen, waarvan sommigen dus nog over het algemeen heel wat afgunst zullen hebben voor de ene of de andere kant. Ook de leiders die hen hebben samen gebracht hebben zo nu en dan nog hatelijke gevoelens, maar weten dat het het beste is om deze te onderdrukken, zodat de groep in vrede kan samenleven.

    Het kamp ligt in een bos dicht bij de grotere stad die voor de ondergang 'Bergen' genoemd werd. Ze zijn zo'n 20 kilometer van de rand van de stad verwijderd.

    Het bos is naast enkele dieren voor jacht ook rijk aan voedsel zoals bloemen, noten, bessen en paddestoelen. Vers water vangen ze op als het regent, en halen ze uit een rivier die een kilometer van het kamp vandaan stroomt.

    De persoon van de Asta clan die dood is aangetroffen was een vrouw van 30 jaar. Ze werd in een stukje bos zo'n 50 meter van het kamp gevonden, haar keel is doorgesneden.

    **Als je denkt dat jouw personage degene geweest kan zijn die de moord heeft gepleegd, voor welke reden dan ook, stuur dan een PB naar Shireen. Let op: dit kunnen leden van zowel de Dagnir als de Asta clan zijn!**

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 21:53 ]


    how dare you speak of grace

    @Miall: Wat is het waar je niet tevreden mee bent?
    @Shireen: Ik zal er wel over nadenken voor de mensen die enige relatie met Keaton willen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:40 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @Miall, misschien kun je proberen om één of twee eigenschappen die je hebt opgeschreven uit te kiezen en die juist wat meer uit te lichten, want ik heb nu inderdaad ook niet zo'n goed beeld van wat voor persoon ze nou precies is. :'D
    Dat kan het misschien wat makkelijker te maken om haar echt te plaatsen.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    @Miall, misschien kun je proberen om één of twee eigenschappen die je hebt opgeschreven uit te kiezen en die juist wat meer uit te lichten, want ik heb nu inderdaad ook niet zo'n goed beeld van wat voor persoon ze nou precies is. :'D
    Dat kan het misschien wat makkelijker te maken om haar echt te plaatsen.


    Ja, dat is handiger. Ik heb nog helemaal heen duidelijk beeld van haar, eigenlijk. Ik wil jaar badass maken, maar it's hard en al gedaan eigenlijk haha. Morgen of zo verander ik haar!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Ja, dat is handiger. Ik heb nog helemaal heen duidelijk beeld van haar, eigenlijk. Ik wil jaar badass maken, maar it's hard en al gedaan eigenlijk haha. Morgen of zo verander ik haar!


    Ik denk dat we eigenlijk als het erop neerkomt niet veel échte badasses hebben behalve dat we geen echte zwakkelingen hebben. Tot nu toe is Marthe volgens mij nog de enige die vroeger in de strijd heeft meegedaan, is dat anders ook een idee voor Ruby?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik denk dat we eigenlijk als het erop neerkomt niet veel échte badasses hebben behalve dat we geen echte zwakkelingen hebben. Tot nu toe is Marthe volgens mij nog de enige die vroeger in de strijd heeft meegedaan, is dat anders ook een idee voor Ruby?


    Ja, dat is wel leuk! Ik ga erover nadenken en ik wacht op een geniale ingeving.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel leuk! Ik ga erover nadenken en ik wacht op een geniale ingeving.


    Veel succes c:


    how dare you speak of grace

    Internet doet weer stom en ik ga maar slapen ><'


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Als er iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Keaton? ^^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    RELATIELIJST MARTHE AKSNES





    J A E C H:

    Met Jaech zal Marthe waarschijnlijk totaal geen problemen hebben, omdat hij vriendelijk is, en ze in haar beleving voor wat dan ook geen ‘bedreiging’ vormt voor haar dominantie/status. Dat hij liever niet over de toekomst nadenkt heeft hij met Marthe gemeen, ook al doet Marthe dat simpelweg liever niet omdat ze in het heden wil leven, niet omdat ze een doemdenker is. Omdat de jongen een ouder is verloren, kan ze zich vrij goed met hem identificeren. Marthe zal Jaech wel mogen, en er kan ruimte zijn voor een wat diepere band.


    N A T A N A E L:

    In eerste instantie zal Marthe een beetje sceptisch/geïrriteerd tegenover hem zijn omdat hij zo’n dominant karakter heeft terwijl hij van de Asta clan is. Zodra ze zich hier echter overheen heeft gezet zal ze hem wel leuk vinden omdat ze waarschijnlijk hetzelfde over andere mensen zullen denken en dezelfde humor zullen hebben. Daarnaast zal het feit dat hij knap is meer interesse wekken bij Marthe.


    C R A K E:

    Crake is degene die haar heeft gered van alle haat die ze ontving door dit nadat hij leider van de clan is geworden tot een geheel halt te brengen. Niet alleen mag Marthe hem sowieso graag, ze heeft nog altijd het gevoel dat ze hem iets verschuldigd is door wat hij voor haar heeft gedaan, en daardoor is hij ook de enige voor wie ze altijd haar best zal doen een extreem positief beeld over zichzelf te scheppen, ook al weet ze ergens ook dat het hem eigenlijk maar weinig uitmaakt.


    R A E:

    Ik denk dat Marthe en Rae als tegenpolen zullen werken, vooral door het feit dat ze beide van andere clans komen. Ook door Rae’s functie van heler zal zij Marthe waarschijnlijk ook niet echt mogen, omdat Marthe juist iemand is die toen de gevechten nog gaande waren ervoor gezorgd zou hebben dat er gewonden vielen aan de kant van Asta. Ik denk dat Marthe zich ook enigszins aan de algehele houding van Rae zou kunnen ergeren. Er is denk ik geen ruimte voor vriendschap, maar wel voor interessante spanningen.


    G I D E O N:

    Ook al is Marthe niet de persoon om voor andere mensen uit de weg te gaan, zal ze denk ik het idee hebben dat het beter is om dat wel bij Gideon te doen. Ze weet dat ze maar beter kan accepteren dat Crake en Gideon hebben besloten dat het beter is om samen te komen, en wil dan ook het liefste ervoor zorgen dat ze Gideon niet kruist, ook omdat ze niet zeker vindt wat hij ervan vindt dat zij een van de personen is die tijdens de oorlog meerdere Asta-clanleden heeft vermoord. Ze zal respect hebben maar ook gebruik maken van het feit dat Gideon rechtvaardig is.


    G I S E L A:

    Ik verwacht dat Marthe geen problemen met Gisela zal hebben omdat ze zo positief en vriendelijk in het leven staat en zich tegenover anderen gedraagt (naast het feit dat ze de dochter van Gideon is). Marthe zal Gisela alsnog toch wel als een kind zien, waardoor ze haar waarschijnlijk niet al te serieus zal nemen. Dit zal vanuit Gisela dan weer voor wat spanning kunnen zorgen, maar ik denk dat ze over het algemeen wel met elkaar overweg zullen kunnen.


    B J A R N E:

    Marthe zal Bjarne waarschijnlijk slechts zien als ‘the boy next door’. Ze kent hem natuurlijk al langer omdat ze in dezelfde clan zitten, maar ik denk niet dat ze ooit echte vrienden geworden zijn. Dat betekent niet dat Marthe hem niet mag, ze zal hem waarschijnlijk alsnog wel zien als iemand om even een leuk gesprekje mee te hebben, dit vooral omdat ze uit dezelfde clan komen.


    L I V I A H:

    Waarschijnlijk zal Marthe één van die personen zijn die Liviah de benodigde tik op de vingers geeft als ze te ver gaat bij haar. De verwaande uitdrukking op haar gezicht zal Marthe daarnaast ook nooit aanstaan, het feit dat ze zich zo erg verzet tegen autoriteit nog minder. Marthe zal waarschijnlijk ook niet snel de moeite nemen om te ontdekken wie Liviah echt is door de eerste indruk die ze al van haar heeft, maar misschien is die bevooroordeeldheid iets dat ze juist gemeen hebben…


    R U B Y

    Komt nog na aanpassing.


    K E A T O N:

    Wordt nog besproken.


    M A G D A L E N A:

    Om de een of andere reden denk ik dat Marthe en zij het wel goed met elkaar zullen kunnen vinden. Het karakter van Magdalena zal Marthe wel aanstaan op het niveau dat ze wel een persoon zou zijn waarmee ze graag zal rondhangen. Gezien Magdalena jager is zal Marthe haar ook nog wel eens kunnen helpen/vergezellen hiermee, juist omdat Marthe wel de strijd-skills heeft die Magdalena meer uit de weg gaat, want je kunt nooit weten wat er precies in het bos schuilt...


    Als jullie nog andere ideeën hebben/het niet eens zijn met een idee, laat het vooral weten!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 23:15 ]


    how dare you speak of grace

    Ursula schreef:
    Als er iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Keaton? ^^


    Ik zal er morgen over nadenken. :') Hopelijk heb ik wat inspiratie. I think Imma keep her badass.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ursula ik bied me aan

    en ik ben het wel eens met je lijstje Shireen ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Bjarne en Marthe is goed ideee !


    take risks

    Liviah x Marthe is prima! Liviah zal zich waarschijnlijk daardoor gauw ergeren aan Marthe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Liviah x Marthe is prima! Liviah zal zich waarschijnlijk daardoor gauw ergeren aan Marthe.


    Dat dacht ik al, hehe :Y)


    how dare you speak of grace

    Wanneer denkt iedereen zijn rol af te kunnen hebben? Dan kunnen we asap beginnen (:


    how dare you speak of grace