• Ik heb tegenwoordig Siri op mijn laptop, maar ik weet niet zo goed waarvoor Siri allemaal dient. Waarvoor kun je Siri zoals gebruiken bijvoorbeeld? En daarmee bedoel ik niet wat kan Siri, maar meer wat het gebruiksdoel is. Als dat duidelijk uitgelegd is. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Siri kan voor je beatboxen! :'D

    Maar verder, op mijn telefoon kan hij zeg maar spraakgestuurd dingen voor je opzoeken/afspelen/openen. Alleen mij verstaat hij nooit zo goed dus ik gebruik het amper. Geen idee of het op een laptop heel anders is tho


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb wel gelezen dat Siri alles opslaat wat je zegt en opzoekt, en voor telefoon weet ik dat siri je zou kunnen helpen met bepaalde dingen zoeken in de buurt? Denk ik zelf dan wat ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.

    Siri houdt van katten. 'Miauw' ~


    26 - 02 - '16

    Siri vertelt je dat je de mooiste van het land bent :')

    Geen idee, ik snap het nut er niet van behalve dat ik weet dat je mensen kan laten bellen of zo door Siri.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.