• Ik ben helemaal niet zo van de romantische komedies, maar ik ontving een niet zo stille hint dat mijn man er wel wat meer zou willen kijken, dus ik moet er toch aan geloven. :Y)

    Nee oké, serieus. Ik wil hem er eigenlijk eens mee verrassen omdat hij dat niet echt van mij verwacht, maar als ik zelf een film moet gaan zoeken kost het me waarschijnlijk uren en gezien deze website vol met dames zit... roept u maar. c;

    Liefst iets wat op Netflix staat, maar dat zal ik zelf wel controleren ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wasikowska schreef:
    BRIDGET JONES. En 4 Weddings and A Funeral.


    Ohhh, ja, die ook. Beide punten. Dat zijn in mijn ogen absoluut romcom klassiekers. :9~

    Dit topic zorgt ervoor dat ik erg de neiging krijg binnenkort een romcom marathon te houden, al heb ik daar echt geen tijd voor. Damn you, Natascha, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ohhh, ja, die ook. Beide punten. Dat zijn in mijn ogen absoluut romcom klassiekers. :9~

    Dit topic zorgt ervoor dat ik erg de neiging krijg binnenkort een romcom marathon te houden, al heb ik daar echt geen tijd voor. Damn you, Natascha, haha. (krul)


    Als je niet aan de andere damn kant van de Nederlanden had gewoond, had ik je vergezeld.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, dat is precies de omgekeerde wereld. Normaal willen vrouwen een romcom zien, en nu is het de man. Busting stereotypes. I like it. ^^
    Maar ik kijk graag Love Actually. Een mooi kerstcadeau als je hem er mee wilt verassen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Als je niet aan de andere damn kant van de Nederlanden had gewoond, had ik je vergezeld.


    Romcommarathonmeeting! Dat moet puur al gebeuren vanwege dat prachtige woord, eigenlijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Romcommarathonmeeting! Dat moet puur al gebeuren vanwege dat prachtige woord, eigenlijk. :Y)


    Ik ben 24601% voor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28