• Na lang zoeken, is het me vandaag eindelijk gelukt een Aromatic Wax Melt kaars te kopen. Ik weet niet of sommigen van jullie misschien mijn gefrustreerde berichtjes in het LJH gezien hebben of niet, maar ik kan je garanderen dat het geen gemakkelijke opdracht was. Sinds een paar weken is er reclame van dat product op de televisie hier in België. Ik ben al een tijdje op zoek naar iets in die aard, want op kot mag ik geen gewone geurkaarsen. Een klein theelichtje dat goed afgedekt is, kan geen kwaad. Dus ging ik meteen op zoek naar een manier om die dingen hier te krijgen. Uiteraard vind je geen enkele manier om die verdomde dingen te kopen, buiten bol.com en ik koop ze liever in een winkel, omdat je dan ook eens kan ruiken aan de wax tabletjes.
    Na een mailtje naar de klantendienst, werd ik verteld dat ze in een Belgisch tuincentrum zouden verkocht worden. Ik ben naar twee verschillende winkels gereden, maar blijkbaar werden ze daar niet meer verkocht. Gelukkig waren ze ook te vinden in de winkel colruyt en ben ik nu de trotse eigenaar van een waxsmelter, met als geuren Baked Apple, Vanilla en Magnolia.


    What would Emma do?

    I like ;3
    Ik ben dol op geur dingen en dan vooral met vanille of appel, heeeerlijk! (:


    26 - 02 - '16

    Gelukkig heb je er kunnen vinden. :Y) Ze ruiken vast lekker.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wel een heel overweldigende geur, dus je doet ze best niet te lang aan. (:


    What would Emma do?

    Wat leuk! Ik weet dat ze ze bij ons heel lang in de drogist en in de tabakwinkel verkocht hebben, maar volgens mij zijn die er ondertussen alweer uit. De winkels roken er wel heel lekker van, haha. Als je wilt, kan ik er altijd een paar naar je opsturen zodat je het kan testen. ;3

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 14:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ooh, awesome. Die hebben ze (hier in ieder geval) ook gewoon bij kruidvat. Een huismerk wel en niet die van Bolsium zelf. Maar ik neem aan dat die wel ongeveer hetzelfde zijn. Apple-cinnamon ruikt zo goed *-*

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 14:55 ]


    Ex astris, sciencia

    Lol, mijn mama verkoopt die in haar winkel :')
    Ik wist niet dat ze eigenlijk zo moeilijk te vinden waren ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat leuk! Lijken me ook geuren die ik zou nemen. *O*
    Ik had op kot dezelfde regels. Ik vond dat enorm jammer. Dus nu ben ik à volonté geurkaarsen aan het stoken op het appartement. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarschijnlijk zijn ze niet moeilijk te vinden, maar voor mij is alles twintig keer moeilijker dan voor anderen. x)


    What would Emma do?

    Hoeveel keer kan je ze gebruiken? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heerlijk hé? Mijn vader is er totaal geen fan van helaas, anders gebruikte ik het hier thuis ook veel meer!


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, zoeen heb ik ook! Gekregen, een keer. En nooit gebruikt, tot mijn schaamte. Ik ga het nu proberen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je kan ze zo'n 25 uur per keer gebruiken, maar ik heb het gevoel dat dat lang gaat zijn, want je moet ze eigenlijk niet zo lang aandoen, anders is de geur te overweldigend.


    What would Emma do?