• Aangezien ik zelf nog niet weet wat ik ga doen tijdens oudejaarsavond, vroeg ik me af wat jullie van plan zijn? Of wat jullie de voorbije jaren gedaan hebben.
    Normaal blijf ik gewoon thuis, maar ik denk dat ik dit jaar uitga, alleen weet ik nog niet of ik dat in Gent ga doen (overpoort) of gewoon in mijn thuisstad. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit elk jaar weer thuis met mijn ouders, ik zou het wel leuk vinden om het een keer in Londen te vieren (lekker tijd verschil haha.='D). Ik geef heel erg om mijn familie, maar mijn broer peert hem elk jaar en mijn ouders zijn helaas niet de meest gezellige mensen voor nieuwjaar. Het is gewoon een normale avond en de enigste reden dat er überhaupt vuurwerk is....dat ben ik.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Eigenlijk moet ik gewoon een quizlet party geven.(': Maar ik denk niet dat daar veel animo voor is.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Eigenlijk moet ik gewoon een quizlet party geven.(': Maar ik denk niet dat daar veel animo voor is.^^


    Opzich wel animo. Ik wilde gewoon slaappillen nemen en er doorheen slapen net als vorig jaar maar misschien geef ik mezelf een schop onder de kont om iets te doen. Heb echt een hekel aan oud en nieuw. :'D


    The truth is out there.

    Ik wil op Oudejaarsavond niets doen, want daar vind ik niets aan. Mijn familie daarentegen wil dan wel graag iets doen, dus ik ben bang dat ik achter de uiensoep zit om naar "diner for one" te kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik blijf gewoon thuis met de family, met oliebollen, oudejaarsconferences, Ik Hou Van Holland en vuurwerk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik blijf gewoon thuis,misschien kijken we de oud/ieuwjaars uitzending van ik hou van Holland en of spelen we spelletjes? Niet veel.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vier het eigenlijk elk jaar met mijn familie bij iemand thuis (elk jaar ergens anders). Ben tot nu toe maar twee keer uitgeweest met oud en nieuw, maar denk niet dat ik er dit jaar behoefte aan heb dus ik blijf gezellig bij mijn familie hangen. Beetje vreten, beetje vuurwerk afsteken... good enough haha.

    Ik denk dat ik even om 12 uur beneden zit en daarna naar bed ga, gezien ik totaal niets meer heb met vuurwerk en zo. Sinds ik twee jaar achter elkaar bijna een ongeluk heb gehad, wat totaal niet mijn schuld was (er viel een pot om en de inhoud werd mijn kant op gespoten, twee jaar achter elkaar), vind ik het niet leuk meer en heb ik helemaal niets meer met O&N. Nope, ik lig in bed xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik blijf thuis bij mijn ouders en broer. Zo vieren we het elk jaar.


    16 - 09 - '17

    Niks. Even naar buiten om twaalf uur en dan slapen. Ik heb niet zoveel met de feestdagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Auror schreef:
    (...)

    Opzich wel animo. Ik wilde gewoon slaappillen nemen en er doorheen slapen net als vorig jaar maar misschien geef ik mezelf een schop onder de kont om iets te doen. Heb echt een hekel aan oud en nieuw. :'D


    Oh goed om te weten! Wellicht voor 2017 op 2018!:3 Denk niet dat ik dat nu nog geregeld krijg met mijn ouders en moeder zeg maar.^^
    Maar hoe zit het met je vriend dan?;o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh goed om te weten! Wellicht voor 2017 op 2018!:3 Denk niet dat ik dat nu nog geregeld krijg met mijn ouders en moeder zeg maar.^^
    Maar hoe zit het met je vriend dan?;o


    Lel. Ik ben alweer paar maandjes single. :')


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    (...)

    Lel. Ik ben alweer paar maandjes single. :')


    Oh, sorry Veer.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    de avond voor oudejaar geeft iemand een vette sweet sixteen en ik ben uitgenodigd dus ik ga het bij oudejaar kalm houden en het thuis met m'n gezinnetje vieren terwijl we naar het vuurwerk kijken vanuit onze zetel

    de voordelen van wonen in een loft met uitzicht op de stad xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik vier het al 3 jaar met mijn beste vriendinnen, bij een van die vriendinnen thuis. ze heeft een dakterras, dus wij drinken tot 12 uur wijn en gaan dan vuurwerk kijken en bohemian rhapsody zingen buiten. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted