• ^^
    Ik zou opzich nog wel iets nieuws erbij willen hebben maar wat? xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.


    Meer kleurcodes x)
    Misschien een ander uiterlijk o_O

    MAARJA. Wie ben ik om dat te beslissen x')


    I recycle my thoughts.

    ehhh......
    dat ze zelf leuke afbeeldingen hebben waaruit je kan kiezen en dan op je profiel zetten ofzo :P

    maarjah verder weet ik ook niet...

    miss nieuws van concerten wanneer die zijn enzz

    ik wil iets weghebben die groene lijst met wie er on-line is want daar kijk ik toch nooit naar


    It's heavy but you are not the only one

    ik wil iets weghebben die groene lijst met wie er on-line is want daar kijk ik toch nooit naar


    ik wel :P

    mss je dat je zelf dat kan beslissen, of bijvoorbeeld dat je dat naar rechts doet en da naar links?
    x.x


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Dat je ook een zoekertje voor leden kunt hebben xD Dat zou namelijk heeel makkelijk voor mezijn:D

    Umm plaatjes erop zetten, kweet niet of het kan? Volgens mij niet.

    Andere kleur enzo.
    umum. de naam niet veranderen, da's dom [: muziek op je profiel.. op je profiel je vrienden weergeven, plaatjes op je profiel, en op je profiel kleurtjes en foto's [:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    die dingen van BlackRosesx zou k ook wel willen hebben muziek en zo op je proefiel en nog meer kleurtjes en filmjes moe je er ook op kunnen zetten


    Live life limitless.

    Meeer kleurtjes jha.. Bv Bruin, lichtblauw? lichtgroen:P Dat zou veel gezelliger zijn(A) of meer lettertypes..

    Da van Zoeken naar Leden is er al...
    En da Van Prentjes erop zetten ook,gwn in u Fotoboek...

    Ik Wil graag een Knipogende Smilie
    & een verjaardag ding:P bv. da ge Kunt invulle wnr da ge Jarig bent,ipv u leeftijd,en dat het vanzelf wordt aangepast& da Als ge jarig bent komt er zo op -deze persoon is vandaag jarig- :D

    Da zou toch Cool zijn!


    everybody needs a song.

    meer nieuwe emoticons:D


    I am an idiot, I move.

    Ik wil zoals op msn dat je een status kan zetten zodat als je even weg moet dat er zoterug staat of is even weg en als je er niet bent afwezig ofzow of eten, douche, tv kijken, buiten, niet hier, weg enzo van die dingen zou veel handiger zijn.X


    *He's the one.

    Een soort van chat

    verschillende categorieën voor quizlets, bv, dieren enzo


    Veni, Bibi, Vomui