• oke titel klopt niet.
    ik heb nu sinds gisteren met een jongen.
    we zijn beste vrienden,nu we verkering hebben weten voel ik me zwaar kut.
    we praten niet met elkaar omdat we bang zijn ofzo.
    ik wil het nu dus uitmaken op een vriednelijke manier omdat ik me niet klaar voel voor een vriendje. ik heb het gevoel dat ik niet echt met jongens uit mijn klas omgaan enzo.
    hij is dus helemaal gek op me, alleen ik merk dat ik hem eingelijk alleen als mijn beste vriend zie.
    ik wil het dus uitmaken alleen ik durf niet,ik wil graag vrienden blijven maar ik weet niet of hij het dan nog wil zijn:'( ik wil graag een paar tips.
    xxx


    edit?:
    oke ik heb het uitgemaakt, de 1e dag voelde ik me zwaar klote (meeer voor hem het is toch lullig als je het uitmaakt) hij wilt vrienden blijven en al dat soort spul (gelukkig) alleen hij vind me nogsteeds erg leuk enz.
    eingelijk ben ik bang dat ikhem weer leuker ga vinden(ja...ik zei neit voor niets ja toen hij vroeg) alleen ik weet dat ik me daar kut bij voel en me raar (ik ben niet zo`n klef typje enzo)
    nouja nu weet ik weer geen raad (lkkr onduidelijk allemaal :P)


    Be nyappy

    als ik jou was zou ik het gewoon tegen die jonge zeggen zo als je praat zijn jullie zo tezien wel goede vrienden vertel het hem gewoon dat je, je er niet goed bij voelt. als jullie echt goede vrienden zijn snap hij het wel. wand als je er mee blijft lopen voel je je allen maar slechter

    bedankt:D
    ik hebhet uitgemaakt hij is nu boos of iniedergeval teleug gesteld maar ik voel me oké ik weet zeker dat hij het wel begrijpt


    Be nyappy

    zeg eerlijk wat je voelt. ik denk ook dat ik wat tijd nodig ga hebben krijg ik nou eenmaal een vriendje o0' [/maakt zich idd ook al zorgen]
    maar ik ben er zeker van, dat, als hij jou echt leuk vind, het wel begrijpt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.