• hee,
    ik weet best wel dat er veel onder ons zijn die niet eens met hun crush durven te gaan praten, maar laat me even mijn verhaal doen.
    ik merkte hem eerst van al vorig schooljaar al op, hij was knap en redelijk populair. ik dacht dus [/ik was 11-12 en mijn hormonen hadden geen genade] dat ik verliefd op hem was. nou ja, toen moest het ook toevallog lukken dat een van mijn vriendinnen hem 'stalkte', waardoor ik en mijn beste vriendin dat ook begonnen te doen. hij en zijn vriend(en) stalken ons ook, dus het was (en is) een soort van spelletje. nu, vanaf dit jaar ben ik erachter gekomen dat hij amper twee straten verder woont en mijn zus hem kent. best wel goed voor mij, maar nu heeft die ene vriendin die hem het eerst stalkte, hem vertelt dat ik die dus vorig schooljaar leuk vond. nu ja, hij lacht me niet uit en zo, maar ik wou juist met hem gaan praten (lees: stomme dingen vragen), maar nu durf ik wééral niet. en ik heb dus al besloten om eerlijk te antwoorden als hij vraagt of dat waar is van vorig schooljaar.
    some tips, please? en neen, ik ga hem niet op de bek pakken.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gewoon eerlijka ndwoorden meis ga zelfverzekerd staan je kan het wel! ;) Echt !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.