• ik heb 2 nieuwe verhalen... 2 G'cesten...

    idee 1; Georg en Gustav wonen al een tijdje samen..ze hebben ook een dochter...maar de laaste tijd maken ze nogal veel ruzie...Gustav is het op een dag kotsbeu en loopt kwaad weg..Georg is er helemaal onzeker van geworden...Houdt...Gustav nog van hem?Of niet?zoveel vragen spoken door zijn hoofd....na veel gepieker enzo besluit hij Georg de brandend vraag te stellen...hij vraagt het...Antwoord kijgt hij niet...Georg besluit dan maar Gustav op de proef te stellen...Als hij echt van hem houdt,dan moet hij het maar bewijzen...Hij besluit dat Gustav in 80 daggen de wereld rond moet!! en bewijs moet hebben dat hij er echt geweest is...maar wat gebeurt er als Gustav op de afgesproken dag niet meer komt opdagen?En wat gebeurt er als hun dochter plots ook vermist wordt!?

    Goed idee?

    rollen!:D;
    -Kind G&G;
    -Vrouw Tom; DarkAngelTom als Karin.
    -Vriend Bill;Angell als Ravi
    -BF kind;

    Idee 2;
    een meisje is al een paar jaar de dochter van Georg en Gustav van TH...Niet hun natuurlijke dochter...Ze is geadopteerd...Ze is in het begin heel hartelijk ontvangen in de familie..Jaah Georg en Gustav zijn ondertussen al getrouwdt..[da kan in dit verhaalxD]maar na een tijdje gingen ze weer touren en moest...[hoofdrol] alleen thuis blijven...Ze verveeld zich en gaat eens naar buiten...daar komt ze de dochter&zoon[2ling] van Bill tegen...Ze gaan samen rond hangen..maar op een dag komen ze 'verkeerde' mensen tegen en gaan steeds meer met die mensen om...Het gaat steeds slechter met de 3 maar niemand lijkt het te zien...En wat gebeurt er als ...[hoofdrol] er plots een broertje of zusje bij krijgt?!

    rollen;

    -Hoofdrol;BiLlSMuRf Als Chantou
    -Dochter Bill;BkXxX als Aislie
    -Zoon Bill;
    -Vriend Bill;
    -Nieuw kindje G&G[baby'tje(A)]; Saaar als Lisa-Marie
    -Vrouw Tom; DarkAngelTom als Karin
    -Vriend van hoofdrol;

    Wat wil ik weten?;
    -welk idee?;
    -welke rol?;
    -Naam;
    -bijnaam;
    -leeftijd;
    -waarom wil je de rol?;
    -Stijl;
    -uiterlijk[plaatje!];
    -weet je een titel?;
    -wat vindt je van het idee?;
    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!];


    Dat was het! bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ike wil!!!
    in het 2de veraal lekker de hoofdrol!
    Allen ik weet niet of, ik er nog info kan opzetten>.<
    Ik ga het proberen!!! ;)


    Dunno ><

    Hoe oud moet dat meisje zijn?!?!


    Dunno ><

    maakt niet uit!;) niet te oud liefst! [15?]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -welk idee?;
    2de
    -welke rol?;
    Hoofdrol
    -Naam;
    Chanotu
    -bijnaam;
    Chan
    -leeftijd;
    15
    -waarom wil je de rol?;
    Hij Ubber Sexxie is, en ik hem gewoon Ubber Graag wil. en jou verhaal Ubber Geweldig is!
    -Stijl;
    Haarzelf
    -uiterlijk[plaatje!];
    http://blackharlet.deviantart.com/art/Girl-60653144
    -waarom wil je de rol?;
    Is 2x dezelfde vraag >.<
    -weet je een titel?;
    nee sorry. zoals gewondelijk
    -wat vindt je van het idee?;
    Ubber Geniaal!!
    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!];
    Hoii,Hoii ik ben Chantou. Chantou Listing. Ja je zal me vast wel kennen. van G&G uit TH. Ja. daar ben ik hun Nieuwe Aanwinst uit. nou was. zo nieuw ben ik daar niet meer. NU kan je me wel gaan uitlagen, omdat ik 2 manelijke ouders heb, Maar dat zal ik tog maar niet doen als ik jouw wat, want ik verzeker je, Heel kom je er niet van af. en al een paar ubberliefe mensjes heb ik daarom ook al wat aangedaan. Maar genoeg. Iets over mezelf!
    Ik ben aarig, lief Spontaan, snel op me teentjes getrapt, niet al te slim, Denk nooit na voordat ik iets doe og zeg, nogal Onhandig. en altijd Vrolijk! Ik Net zo bang als insecte als onze Sexi Bill. en heb haat aan enge films, je ziet me niet in de buurt van mensen die denken grappig te zijn, en zig verkleden als clown's want diet zijn ubber eng!
    En nu ga ik jullie verlaten!!!
    Bye Chan<33


    Dunno ><

    welk idee?;2

    -welke rol?;
    Dochter Bill;

    -Naam;aislie

    -bijnaam;ais

    -leeftijd;
    16
    -waarom wil je de rol?;lijkt leuk

    -Stijl;emo

    -uiterlijk[plaatje!];k stuur eve k vin die foto ni meer

    -waarom wil je de rol?;kijk ierbove

    -weet je een titel?; neen sory

    -wat vindt je van het idee?;geweldig zoals altijd

    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!]; heyy!!
    ik ben aislie ik ben 16 en k heb wel veel vriende maar echte maar 2 allemaal omdat ik de dochter ben van BILL KAULITZ stom he maar papaB is lief ja k zeg papaB erg mis nee okey ik heb nooit een vriende wellen wel ma wie zegt da ze me ni wille door men pa k weet het ni maar k wil t ni wete:( maar goed men styl ni helamaal emo maar heeft er veel van weg zweetbandjes en armbande kettingen en zo verder altijd nagellas dhu anders ga k da straat ni op :D men pa schrok wel toen k ineens zwart haar had :) maar blond komaan k zen geen blonde kip he


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    -welk idee?; 2

    -welke rol?;
    Baby(tje

    -Naam;

    Lissa Marie

    -bijnaam; Lisje

    -leeftijd; Juist geboren ><

    -waarom wil je de rol?;
    Omdat ik een schattige baby ben!

    -Stijl; Liefe stijl (A)

    -uiterlijk[plaatje!];
    http://www.ad.nl/multimedia/archive/00012/2222BIG_BROTHER_BABY_12286h.jpg

    -weet je een titel?;
    Jealous

    -wat vindt je van het idee?; Althans super,, en zeeeeer origineel !! :D

    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!];

    Wel ,, here we go,,

    Heej,, Ik ben Lissa Marie,, het 2e kindje van Gustav en Georg,, ik weet naturlijk nog niet superveel af van de hele wereld maar daarom moet ik dat ook bijleren,, mijn zus,, is soms wel een beetje verwend maar ja dat moet ik er maar bij nemen zeker,, ik hoop dat ik als het lieve 2e kindje van Gustav en Georg zeker even veel kansen krijg in het leven als mijn zus,, en daarmee ook natuurlijk niet te veel zal worden lastig gevallen door de media en de press!

    Ik hooop dat jullie me lief gaan vinden en verder,, veel plezier met onze avonturen (K)

    ((pff,, moeilijk om vanuit de ogen van een ongeboren baby te schrijven zeg,, pffff... krijg ik de rol nu maar eh (A) :P))

    -welk idee?; de eerste:P

    -welke rol?;
    Vriend Bill;

    -Naam;
    Ravi
    -bijnaam; raf

    -leeftijd; 18

    -waarom wil je de rol?; het lijkt me wel eens cute om vriend te zijn van Bill(A)

    -Stijl; emo stijl

    -uiterlijk[plaatje!]; http://www.schuby.net/images/Sexy%20Emo.jpg

    -weet je een titel?; tja ik weet zelf geen titelsxD

    -wat vindt je van het idee?; ik vind het super

    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!];
    hier mij tekstje ik ben ravi ik ben emo omdat
    vroeger toen ik jonger was 15 jaar ik werd gepest
    om mijn uiterlijk en ik ben mij gaan verstoppen
    achter een uiterlijk die mij stoer leek en er is nog iets dat niemand absoluut mag weten is dat ik homo bent. maar als de buitenwereld dat weten maken ze me af:S ik ken namelijk veel slechte mensen. ik geloof neit echt in de ware maar als
    ik ooit de vriend van mij leven ontmoet
    zie ik wel of hij bij mij past en is hij
    mischien wel de ware voor mij maar nu moet
    ik weer gaan bye bye seeyo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    -welk idee?;1

    -welke rol?;-bf kind



    -Naam;shelsea

    -bijnaam; shels

    -leeftijd; kwjnii,kiis jy maar

    -waarom wil je de rol?; Omdatk een rol wil :D n omdatk et een geweldig idee vind !! :D

    -Stijl; Emo/scene

    -uiterlijk[plaatje!];http://i235.photobucket.com/albums/ee47/my_black_diamond/kiki%20kannibal/gold.jpg
    -weet je een titel?; neujj

    -wat vindt je van het idee?; Super!! zeker maken !!

    -Tekstje![NIET TE KORT!! MINSTENDS 12!! regels!]; wacht even xD
    Haii!!^^
    ik ben shelsea,Voor mun vriendjus shels
    Ik ben een enorme shopfreak !! :D
    een Onozel&&melig kiendjj,ik kan ook wel is bitchie doen,ik heb een hekel aan inseceten,&& aan wemo's enz
    Luister graag nar rock,HAAT sgool
    Heeft liefde voor haar Bf
    ik dans ook graag (de leeftyd moet jij zeggen,ik weet niiet hoe oud ze ongeveer moet zyn xD)
    grtzz shels(H)


    We were bOrn fOr Love! ^^