• Omdat er niets gaat boven een ouderwets reclametopic


    Een sprookje waarbij de prinses eindigt met de prins? Zo ordinair, probeer eens eentje dat eindigt met de prins... en de stalknecht!

    Als je precies wilt weten hoe een prins zich niet hoort te gedragen, moet je bij Connor aankloppen. Hij is losbandig, kent het woord ‘verantwoordelijkheid’ niet en weigert op date te gaan met de prinsessen die zijn moeder voor hem uitkiest. In plaats daarvan amuseert hij zich liever met de stalknecht in de duisterste uithoeken van zijn kasteel. Prins zijn is zacht uitgedrukt niets voor hem, dus wanneer hij – terwijl hij opnieuw een afspraakje met een prinses ontloopt – in de stad ronddwaalt en de onverzorgde, straatarme, maar verdacht veel op hem lijkende River ontmoet, grijpt hij zijn kans.

    Met een aanbod dat gewoon niet af te slaan valt, overtuigt hij River om zijn taken als prins over te nemen, opdat hij er samen met zijn stalknecht vandoor kan gaan. Maar dan slaat het noodlot toe. Connors vader sterft en de onervaren River komt op de troon. Alsof dat nog niet genoeg is, slaat een oude, kwade kracht opnieuw zijn slag. Zal dit alles Connor onverschillig laten, of zal hij toch terugkeren naar zijn geboorteland om zijn volk te redden?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ship de prins en de stalknecht


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Whoow dit klinkt geweldig!!


    ~My Mind Is Free~

    Het eerste stuk van hoofdstuk één staat online! Klik c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    OJA deze wilde ik volgen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1.2 staat online c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    1.3 is er ook alweer c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    1.4 (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    2.1 staat ook al een tijdje online en na een paar weken stilgelegen te hebben, is er weer een nieuw hoofdstukje!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    2.3 staat online!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heel erg mega offtopic maar elke keer als ik de titel van deze story / dit topic zie, lees ik "de prins en de stalknicht" als in een stalkend nichtje ofzo :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het einde van hoofdstuk twee staat nu ook online! Hoofdstuk drie is nu ook van start gegaan met 3.1 c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    3.2!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    3.3 is er ook al weer! (En voor de geïnteresseerden, achter de schermen heb ik al 30K voor dit verhaal geschreven! Met een beetje geluk is het na deze NaNo volledig af c: )


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.