• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:37 ]

    Waar is het voor? Mogen het vragen zijn als "ben je kleurenblind?" of moeten het meer quiz-vragen zijn?

    Prediker schreef:
    Waar is het voor? Mogen het vragen zijn als "ben je kleurenblind?" of moeten het meer quiz-vragen zijn?


    Het is meer een soort toets die ik moet maken.

    Wat voor niveau?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Wat voor niveau?


    Vmbo, derde klas.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Vmbo, derde klas.


    Ik zit in de derde, maar wel op vwo niveau. (Een stuk moeilijker dus)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik zit in de derde, maar wel op vwo niveau. (Een stuk moeilijker dus)


    Ik vind dit eerlijk gezegd een rare opmerking

    Maar om op de graag van het topic terug te komen,
    misschien kan je mensen vragen wat er gebeurt als een zintuig weg valt?
    Of beïnvloed de manier waarop eten eruit ziet of we het lekker vinden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het hoeft niet meer. Ik heb de toets al klaar gemaakt. Dank jullie wel (-:

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik zit in de derde, maar wel op vwo niveau. (Een stuk moeilijker dus)


    Waar slaat die reactie op? O.o

    OT: ah, hoe ging je toets uiteindelijk?^^

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 17:56 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Waar slaat die reactie op? O.o

    OT: ah, hoe ging je toets uiteindelijk?^^


    Nog geen uitslag. D;

    Granian schreef:
    (...)

    Ik vind dit eerlijk gezegd een rare opmerking

    Maar om op de graag van het topic terug te komen,
    misschien kan je mensen vragen wat er gebeurt als een zintuig weg valt?
    Of beïnvloed de manier waarop eten eruit ziet of we het lekker vinden?

    Waarom? Ik vat het op als "Ik zit ook in de derde, dus ik zou je kunnen helpen. Alleen zit ik op een heel ander niveau dus ik denk dat de onderwerpen waar ik over leer niet helemaal aansluiten bij jouw leerstof. Misschien kan iemand anders je beter helpen." Alleen dan iets onhandig verwoord.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Waarom? Ik vat het op als "Ik zit ook in de derde, dus ik zou je kunnen helpen. Alleen zit ik op een heel ander niveau dus ik denk dat de onderwerpen waar ik over leer niet helemaal aansluiten bij jouw leerstof. Misschien kan iemand anders je beter helpen." Alleen dan iets onhandig verwoord.


    Bij mij komt het meer over van: "Ik doe vwo dus ik ben slimmer dus mijn vragen zijn veel te moeilijk voor vmbo"


    Photosynthesis

    Misschien moeten we eerst wachten op wat ze nu precies bedoelde, in plaats van aannames te maken? (:

    Anyway, ik hoop dat je toets alsnog goed is gegaan ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bomenstruik schreef:
    (...)

    Bij mij komt het meer over van: "Ik doe vwo dus ik ben slimmer dus mijn vragen zijn veel te moeilijk voor vmbo"


    Zo had ik het niet bedoelt eigenlijk.. Ik zat op Quizlet en ik ben best wel gestressd dus dan kan ik soms een beetje kort af doen... Maar ik wilde er eigenlijk achter zetten dat ik je misschien kan helpen of mij kan uittesten op moeilijksheidgraad. -alleen zit ik niet op het vmbo, maar op het vwo. Het vwo is waarschijnlijk heel anders met het omgaan met lesstof. En zal het misschien te moeilijk worden als ik je hielp.

    Ik heb het trouwens nooit bedoelt als: ik zit op het vwo dus ik ben slimmer dan jouw. Dat slaat idd nergens op, want iedereen is op zijn eigen manier slim als dat het iq is of een andere slimheid.

    En vmbo is trouwens helemaal niet zo slecht. Als je maar een diploma haalt, goede baan vindt en je een gelukkig leven hebt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.