• Hii ^^
    Ik was net de blog van Oliver, ja dat kind uit Junior Eursong, eens aan het bekijken. Like, wilde eens weten wat dat kiddo allemaal uitspookt, daarzo in Cyprus. Natuurlijk is hij weer heel vriendelijk en droog, zoals altijd.
    'Ik heb een cadeautje gekocht, want één van mijn danseressen is vandaag jarig' 'Psst, gisteren!' 'Ohja, één van mijn danseressen was gisteren jarig!'
    En vannacht vertrekken 6 kiddo's uit mijn klasje naar Cyprus, om hem aan te moedigen. Like, zó onfair. Ik kan morgen in klas testjes maken en zij zitten in de zon. ><
    Máar, ongeveer onze halve klas is dan weg. Én het is voor de verandering eens rustig in de klas, nu Oliver een weekje ver, ver weg is. (':

    http://www.youtube.com/watch?v=BJoNEF38XwM

    Ken je hem ofsuu x]

    Jah en dan dit;
    'Dn moest i ondr de kouwe douh... Ma da was nogal koud'

    omg dat kind is écht droog xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ken je hem ofsuu x]

    Jah en dan dit;
    'Dn moest i ondr de kouwe douh... Ma da was nogal koud'

    Klasgenoot, tweede jaar op rij. (:

    (...)
    Klasgenoot, tweede jaar op rij. (:

    Omg gelukzak ofso x]

    (...)
    Omg gelukzak ofso x]

    Het is maar een gewoon kindje, hoor. (:

    (...)
    Het is maar een gewoon kindje, hoor. (:


    Jah i kneuw x] But moet tócj iets van anders ofso zijn om een BVin je klas te hebben 3=D

    Haha, da's mega cute als ie dat zegt van:
    'GISTEREN was mijn danseres jarig'

    XD

    achja, ik kan hem toch niet uitstaan:Y)

    (...)

    Jah i kneuw x] But moet tócj iets van anders ofso zijn om een BVin je klas te hebben 3=D

    Naah, merk je niet veel van. Alleen tijdens de weken van de preselecties enzo. Heel de klas Promotete Oliver en deelde flyertjes uit enzo. Én we moesten hem beschermen tegen de kiddo's van de lagere school. (: Zo in een cirkeltje om hem heen lopen, anders werd ie bijna gekillt ofzo (:

    Haha, da's mega cute als ie dat zegt van:
    'GISTEREN was mijn danseres jarig'

    XD

    achja, ik kan hem toch niet uitstaan:Y)

    Hahaha (: