• heey heey
    op zaterdag 13 dec 08
    is er een meeting in alkmaar we verzamellen om 12 uur bij de burger king op alkmaar centraal station we gaan tegen 1 uur lopen onder weg stopen we nog zo dat de mensen eten en drinken kunnen hallen. en daarna lopen we met ze allen naar het park waar we de dag door brengen de stad zal ook gewoon open zijn dus je kan ook gewoon de stad in tegen etens tijd en er zijn nog genoeg mensen dan gaan we met ze allen naar de mac om te eten

    dus kom gezellig langs

    misschien. ^^
    xx


    Life is hard and then we die

    Ik ga morgen naar een meeting in Alkmaar. :'D
    Maar het was best ziek, want 2 weken geleden zaten we met een hele groep in het Victoriapark, en toen werden we bekogeld met bom-achtige dingen, en toen moest de politie gebeld worden. o_O


    blame the bully.

    misschien. ^^
    xx

    okey laat het even op tijd wetten :D

    Ik ga morgen naar een meeting in Alkmaar. :'D
    Maar het was best ziek, want 2 weken geleden zaten we met een hele groep in het Victoriapark, en toen werden we bekogeld met bom-achtige dingen, en toen moest de politie gebeld worden. o_O

    whhaa ja weet ik wand daar was ik zelf bij die gaste kwamen uit bergen die ons bekogelde met rottjes

    (...)
    whhaa ja weet ik wand daar was ik zelf bij die gaste kwamen uit bergen die ons bekogelde met rottjes

    Bergen? Die plaats? Ik vond het iig vet ziek, dat je niet eens meer ergens rustig zitten kan.


    blame the bully.

    (...)
    Bergen? Die plaats? Ik vond het iig vet ziek, dat je niet eens meer ergens rustig zitten kan.

    hoppen dat ze er morgen niet zijn
    maare kom je 13 dec ook naar alkmaar dan??

    (...)
    hoppen dat ze er morgen niet zijn
    maare kom je 13 dec ook naar alkmaar dan??

    Uhm, weet ik nog niet. Moet ik nog kaiken of hoomies van mij mee willen. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Uhm, weet ik nog niet. Moet ik nog kaiken of hoomies van mij mee willen. :'D

    okey dan nou ja ik hoor het wel komt of niet

    Ik ga morgen naar een meeting in Alkmaar. :'D
    Maar het was best ziek, want 2 weken geleden zaten we met een hele groep in het Victoriapark, en toen werden we bekogeld met bom-achtige dingen, en toen moest de politie gebeld worden. o_O
    Ken jij Denise? Die was daar ook


    Life is hard and then we die

    (...)Ken jij Denise? Die was daar ook

    Denk het niet, misschien van gezicht wel, maar die naam zegt me zo niks.


    blame the bully.

    (...)
    Denk het niet, misschien van gezicht wel, maar die naam zegt me zo niks.
    Keej. Naja, ik vond het echt onzin dat dat gebeurde :S Ik was best wel geshockeerd en bang dat 'r wat was overkomen. Maarja. Ga jij naar deze meet? Want dan kom ik ook want ik vind jou wel coel.


    Life is hard and then we die

    Gaat niee :(

    (...)Keej. Naja, ik vond het echt onzin dat dat gebeurde :S Ik was best wel geshockeerd en bang dat 'r wat was overkomen. Maarja. Ga jij naar deze meet? Want dan kom ik ook want ik vind jou wel coel.

    Yeah, ik ben koewl. 8D
    Het lijkt me wel leuk, ik vraag wel of Lotte meegaat, want jij wilde ookal zo graag op dat halloweenfeest komen enzo. :'D


    blame the bully.

    Gaat niee :(

    jammer

    (...)
    Yeah, ik ben koewl. 8D
    Het lijkt me wel leuk, ik vraag wel of Lotte meegaat, want jij wilde ookal zo graag op dat halloweenfeest komen enzo. :'D


    whaha jij blij omdat er iemand je cool vind