• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."


    ROLLEN mannen zijn vol
    naam • herkomst — rol {FC} || ? [?]
    Alessia Montanari • Italië — Combat Medic {Victoria Bronova} || Gadot [1.3]
    Susanne Cooper • Verenigde Staten — Soldaat {Kassi Smith} || Gareth [1.1]
    Dagmar Emmeke Prins • Nederland — Zuster {Marnie Harris} || Ziegler [1.1]
    Lumi Taika Linna • Finland — Infanterie {Jenna Thaim} || SebastianVerlac [1.3]

    Reigan Taras Mikhailov • Sovjet Unie — Infanterie {Robert Laby} || Bathsheba [1.1]
    Beaumond Carstairs • Frankrijk — Scherpschutter {Florian Neuville} || Kaur [1.3]
    Matteo Moretti • Italië — Paratrooper {Arthur Gosse} || Entropy [1.4]
    Vincent Jospeh Smith • Verenigd Koninkrijk — Mineur {Jacob Hankin} || Sappho [1.6]
    Berlyn Emil Schulze • Duitsland — Spion {Volker Bruch} || Micaela [1.5]



    INVULLEN
    ◇ Naam
    ◇ Leeftijd 17-25
    ◇ Herkomst max een man en vrouw van elk land
    ◇ Rol in de oorlog soldaat, officier, zuster etc.
    ◇ Innerlijk
    ◇ Uiterlijk + FC
    ◇ Relaties & indrukken geen toekomstige relaties
    ◇ Geschiedenis
    ◇ Trauma(s)
    ◇ Extra


    HET KAMP
    Het landhuis waarin Camp de la Paix is gevestigd ligt aan de kust in de buurt van Arles. Het kijkt uit over de zee en is omringd door bos, om de kampgangers compleet over te laten aan de rust en de natuur. Er is enkel cameratoezicht, maar er zijn geen begeleiders in het huis. De kampgangers worden in de gaten gehouden via de camera’s en als er moet worden ingegrepen, staat er een team klaar om dit te doen.

    KAMP REGELS
    ◇ Elke kampganger moet van tien uur ‘s avonds tot acht uur ‘s ochtends verplicht binnen zijn.
    ◇ Elke dag om vijf uur is er een radio uitzending vanuit Camp de la Paix door de kampgangers. Deze uitzending draagt nog meer bij aan het idee dat de tien jongeren een symbool voor vrede zijn.
    ◇ Alcohol en sigaretten zijn niet verboden in het huis, maar de kampgangers worden verwacht om vijf uur sober genoeg te zijn om de radio uitzending te hosten.
    ◇ Het avondeten wordt door een kok geserveerd om zeven uur, ontbijt staat elke ochtend klaar om negen uur en de lunch staat klaar om twaalf uur.
    ◇ Iedere kampganger heeft zijn eigen kamer, als hij of zij zich hierin bevindt, moet deze met rust gelaten worden. Respecteer elkaars privacy.
    ◇ Geweld is niet toegestaan.
    ◇ De kampgangers zijn uitgekozen door de Verenigde Naties en dienen zich aan het contract te houden dat ze ondertekend hebben. Dit houdt in dat de kampgangers zich respectvol moeten gedragen tijdens de uitzending en wat ze zeggen mag enkel overeenkomen met de doelen van de Verenigde Naties: een symbool voor wereldwijde vrede zijn.
    LANDEN
    Dit zijn een aantal van de landen landen die deelnamen aan de Tweede Wereldoorlog. Doe alsjeblieft wel een beetje research, want niet alle landen hebben soldaten naar het front gestuurd en in elk land zijn de rangen van het leger anders.
    Australia
    Belgium
    Brazil
    Canada
    China
    Czechoslovakia
    Denmark
    Estonia
    France
    German
    Greece
    India
    Italy
    Japan
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    The Netherlands
    New Zealand
    Norway
    Poland
    South Africa
    United Kingdom
    United States
    USSR
    Yugoslavia
    REGELS
    ◇ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◇ Maximaal één personage.
    ◇ Alleen ik maak topics aan.
    ◇ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◇ Geen ruzie, behalve in de RPG zelf.
    ◇ Off topic in het speeltopic graag in het praattopic.
    ◇ 16+ is toegestaan.
    ◇ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ◇ Probeer je rol zo realistisch mogelijk te maken, ik accepteer geen Mary Sue’s of Gary Stue’s en zal redelijk streng zijn met het goedkeuren van personages.
    ◇ Gesprekken zijn in het engels, omdat dat hun voertaal wordt. Let wel op: niet ieder personage kan even goed engels spreken.



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Liever geen dubbele personages, maar als er niemand meer bij komt dan mag je sowieso nog een man als je dat leuk vindt c:


    Oh haha, ik kijk het nog even aan dan


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lukt het met de rollen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Lukt het met de rollen? (:


    Ik post de mijne vandaag, sorry voor 't lange wachten. Mag ik meteen al even Arthur Gosse als FC aanvragen?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 15:25 ]


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    (...)

    Ik post de mijne vandaag, sorry voor 't lange wachten. Mag ik meteen al even Arthur Gosse als FC aanvragen?

    Natuurlijk! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MATTEO MORETTI

    QUOTE —
    QUOTE.


    NAAM

    MATTEO MORETTI

    Matt — Frequent wordt hij bij een simpele afkorting van zijn voornaam genoemd, waar hij zeker geen problemen mee heeft en zelfs durft te prefereren als hij zich onder kameraden bevindt.

    Moretti — Sinds de start van de oorlog wordt hij maar al te vaak bij zijn achternaam genoemd, net als de andere soldaten.

    LEEFTIJD

    24 — 25 Juli 19

    AFKOMST

    Triveso — Italië

    — Sinds het begin van de 2e WO heeft Matteo zich erop gefocust zoveel mogelijk talen te leren van de landen waarmee Italië verband staat, uit interesse, respect en hoop communicatie te vergemakkelijken. Om deze reden heeft hij het Engels redelijk wat onder de knie (op een basisniveau) en kan ook enkele zinnen Frans.

    ROL IN DE OORLOG

    Paratrooper — Vanaf zijn dienst startte heeft Matteo de wens uitgedrukt om de training tot paratrooper — militair parachutist — te mogen volgen, verlangend naar de rush die het hem zou geven. Door zijn harde werk en duidelijke motivatie heeft hij zichzelf ook kunnen bewijzen tegenover zijn oversten en heeft hij de overstap naar de special forces mogen maken.
          Zijn functie betekent dat Matteo vooral een tactische rol speelde in de oorlog. Het was aan hem en zijn team om strategische doelen in te schatten, een interne aanval te doen of een specifieke opdracht uit te voeren. De paratroopers vallen onder de categorie 'Forced Entry'.


    QUOTE
    QUOTE.


    INNERLIJK

    Brave — Goodhearted — Adventurous — Adrenaline Junkie — Appears Fearless — Joking —Frustrated — In Pain — Angry — Independent — Spontaneous —

    Matteo was altijd de grappenmaker van zijn team, maar ook een van de meest hardwerkende. Eens hij een doel voor ogen had, deed hij er alles toe om dat doel te bereiken. Nu hij echter continu met pijn leeft, is er met momenten een zekere verslagenheid in de plaats gekomen. Zijn spontane, lachende kant is er echter veelal wel nog, al soms in compensatie voor alle miserie in zijn bestaan en dat van anderen.
          Doch bitter en continu lijdend, is Matteo ook een romanticus. Hij droomt van zijn grote, onbekende liefde — de vrouw die hij nog niet ontmoet heeft, maar met wie hij de toekomst tegemoet wilt gaan. Booksmart is hij zeker niet, maar hij bezit enige mensenkennis om hem vooruit te helpen.


    TRAUMA'S
    Fysiek — Matteo heeft chronisch pijn aan zijn linkerknie na een misgelopen missie, net voor hij opgeroepen werd voor het kamp. Ook heeft hij een permanente mank en kiest er daardoor soms voor met een wandelstok/kruk te lopen, doch hij hier zelf een bloedhekel aan heeft. Het laat hem 'mismaakt' voelen, tevens omdat deze schade meteen het einde aan zijn militaire carrière heeft betekend.
    Mentaal — Door zijn vele missies, heeft Matteo heel wat gezien in zijn jonge leven — met als gevolg lichte PTSD. Twee voorvallen zijn hier de grootste oorzaak van. De eerste zijnde het moment dat zijn team een woonhuis binnenviel en een heel gezin het leven verloor, waaronder twee jonge kinderen. De tweede zijnde een ongeval tijdens een missie waardoor een vriend van hem het leven ontnomen werd door accidenteel friendly fire. Matteo werd gedwongen dit verborgen te houden, alsook de rest van zijn team.


    QUOTE —
    QUOTE.


    UITERLIJK

    — Oogkleur: Lichtbruin
    — Haarkleur: Zwart/Donkerbruin
    — Huidskleur: Licht zongebruind
    — Lengte: 1m85
    — Postuur: Getraind [Soldaat]
    — Extra: Littekens thv linkerbeen

    Zoals iedere soldaat heeft Matteo eindeloze training moet onderaan om zijn functie te bereiken, wat ook te zien is aan zijn postuur en lichaam. Hij bezit duidelijk enige kracht en loopt ieder moment met een strakke, rechte houding — doch zijn mank nu veelal de aandacht trekt bij hem. Zijn haar houdt hij ook continu vrij kort, doch hij altijd heeft geweigerd het compleet weg te scheren. Helaas was dit niet altijd optioneel, maar is het nu reeds grotendeels terug gegroeid.
          Zijn kledingstijl is passend bij het tijdperk, doch het tijden geleden is dat hij iets anders gedragen heeft dan zijn uniform. Hij is het ook nauwelijks gewend deze achter te laten en voelt zich enigszins oncomfortabel zonder.

    FAMILIE & GESCHIEDENIS

          • Father — Antonio Moretti [Overleden]
          • Mother — Sophia Moretti
          • Sister — Anna Moretti



    QUOTE
    QUOTE

    [

    EXTRA

    • Matteo brak zijn arm na een klimaccident, toen hij amper 10 jaar was.
    • Matteo leest graag romans, maar verbergt dit.
    • Matteo hoopte na zijn dienst een eigen restaurant te openen.

    LIKES

    Coffee — Italy — Women — Music — Dancing — Cafés — Drinking with the guys — God — the Army — his Comrades — Dogs — Flying — Cars

    DISLIKES

    Tea — War — His Leg — Death — Opposition — Disrespect — Nightmares — Dust — Arrogance —

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 17:40 ]


    A girl who wonders.

    Ik schrijf me hier toch uit, sorry. Als iemand een vrouw wilt, je mag mijn rol hebben.


    That is a perfect copy of reality.

    Is het enthousiasme voor dit RPG er nog? En zijn er nog mensen die mee willen doen? ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom heeft Matteo talen geleerd? Uit interesse of ook echt omdat dit nodig was voor het leger? Verder is hij goedgekeurd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik claim een girl,
    sowieso is de interesse groot.
    En even een vraagje,
    deed Rusland niet mee aan de oorlog?


    Black hair, black years, black clothes, black tears.

    MilaSadler schreef:
    Ik claim een girl,
    sowieso is de interesse groot.
    En even een vraagje,
    deed Rusland niet mee aan de oorlog?

    Alright, ik zet je erbij. Rusland deed wel mee aan de oorlog, mijn jongen komt zelfs uit Rusland.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Alright, ik zet je erbij. Rusland deed wel mee aan de oorlog, mijn jongen komt zelfs uit Rusland.

    Niet goed op gelet, sorry.
    Ik denk dat ik Griekenland neem.
    Mijn rol komt zo al, denk ik.


    Black hair, black years, black clothes, black tears.

    MilaSadler schreef:
    (...)
    Niet goed op gelet, sorry.
    Ik denk dat ik Griekenland neem.
    Mijn rol komt zo al, denk ik.

    Okay c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Okay c:

    Mijn meisje wordt denk ik ook een soldaat,
    als het mag.


    Black hair, black years, black clothes, black tears.

    Acacia Orea Nikolaou
    Aca • Soldaat • 20 Jaar


    Being one of the survivors, feeling like I'm dying.
    NAAM
    Naam: Acacia Orea Nikolaou
    Betekenis Acacia - Doornige , Orea - Bergen, Nikolaou - Van Nikolaos, achternaam.
    Mening: Acacia accepteert haar naam.
    Bijnamen: Alleen maar verkortingen, zoals ''Aca''.



    LEEFTIJD
    Leeftijd: 20 Jaar.
    Geboortedatum: 11 april.



    HERKOMST
    Griekenland, ze is geboren op Kreta.


    [/face]
    TRAUMA'S
    Na de oorlog heeft Aca last van posttraumatische stressstoornis, en kreeg ze er een aantal angsten bij. Ze kan bijvoorbeeld niet praten over de oorlog, dan ontstaat er van binnen paniek en komen er langzaam flashbacks. Aca heeft er geluk mee dat er fysiek niets met haar aan de hand is. Alleen als er een paniekaanval komt trillen haar handen. De flashbacks gaan het meeste van de tijd over degene die door haar zijn gevallen, maar ook men die bij haar op de ziekenboeg hebben gelegen.

    GESCHIEDENIS
    Panos Nikolaou Vader - Overleden [Soldaat - Omgekomen toen Italië voor de eerste keer Griekenland binnen viel - 28 Oktober 1940]
    Lavanya Nikolaou Moeder - Overleden [Zuster - Omgekomen tijdens de hongersnood]
    Ottis Nikolaou - Broer - 27 Jaar [Soldaat op het strijdfront, verloor zijn been - Bevrijding 14 oktober 1944]
    Lena Nikolaou - Zus - 25 Jaar [Zuster in de ziekenboeg - Bevrijding 14 oktober 1944]
    Sirius Nikolaou - Tweelingbroer - 21 jaar Overleden [Soldaat - Omgekomen tijdens de slag op Kreta]

    De familie van Acacia stond helemaal in het thema van de oorlog. Het rustige leventje van de jongedame stond in één keer op haar kop. Voornamelijk omdat ze al snel als soldaat werd opgeroepen om in het leger te komen vechten. Net als haar tweelingbroer, zus, vader en oudere broer. Een maand eerder vertrok Panos al om in Kalamata te vechten. Na zijn dood besloot haar oudere zus, Lena, koos om de zieken te helpen. Toen Duitsland Kreta wou innemen gaven Ottis, Sirius en Acacia zich op als soldaten en gingen naar het front. Hier verloor Acacia haar tweeling broer, Sirius, toen hij jonge kinderen wou beschermen. De jongeman stierf in haar armen in de ziekenboeg, voor de ogen van Lena en Ottis. Na het verlies tegen de Duitsers waren de gevechten niet afgelopen, maar het leek kansloos. En na Sirius leek ook zij bijna dood te zijn, ze kreeg namelijk een kogel door haar bovenarm. Haar zus kon haar redden, maar het meeste van de tijd heeft ze in de ziekenboeg doorgebracht. Ze zou niet meer kunnen vechten, maar toch stond ze al snel weer op het front. Helaas was ook in Griekenland een hongersnood. Hierin overleed haar moeder, en ook waren er 300.000 anderen die omgekomen waren. - Meer volgt


    RELATIES


    EXTRA


    [face=courier]

    INNERLIJK

    UITERLIJK
    Wenkbrauwen
    Bril of lenzen .
    Lippen
    Kenmerken
    Stem
    Kledingstijl
    Accessoires
    Gezichtsvorm

    Oogkleur
    Neus
    Huidskleur
    Haarkleur
    Haarstijl
    Favoriete Kledingstuk
    Tatoeages
    Piercings


    [face=courier][/face]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 16:00 ]


    Black hair, black years, black clothes, black tears.

    Oeh, kan ik nog meedoen???
    En is er nog een bepaald personage nodig -heb sws voorkeur voor een jongen-


    Aan niets denken is ook denken.