• Ja, weer inspiratie.

    Dit verhaal gaat over Phoebe. Ze is van Nederland verhuisd naar Irak. En ja er is nog steeds oorlog. Ze leeft in gevangenheid van haar eigen angsten omdat ze bang is neer geschoten te worden. Dan word ze op een dag bij haar ouders weg gehaald om te dienen in eht kinderleger. Ze vecht voor haar leven en overleefd het. Dan als proef word haar moeder mee genomen ze moet haar eigen moeder neer schieten. Poehbe kan het niet dan doet iemand anders het. Phoebe ziet haar moeder voor haar ogen sterven. Ze is er kapot van. Haar moeder is nog even bij bewust zijn en dan vertelt Phoebe wat dat ze gaat stoppen in het kinder leger... Waarom deed ze dat niet eerder dan was het allemaal misschien wel nooit gebeurt?!

    -Titel?
    -Serie/StandAlone?
    -Orgineel?
    -Tips?
    -Ga je hem maken en moet ik je dus laten weten als het eerste deel er is of de stand alone?


    I do not hook up.

    -Titel? I'm a part of the kidarmy [/sorryy geen inspi]

    -Serie/StandAlone? Serie!

    -Orgineel? Jaah!

    -Tips? Gewoon zo verder doen en goed schrijven, maar dat is geen probleem voor jouw hé?

    -Ga je hem maken en moet ik je dus laten weten als het eerste deel er is of de stand alone? Jaah doe maar^^

    Thanks Hunni!<3


    I do not hook up.

    -Titel?idon'thaveaidea.

    -Serie/StandAlone?SERIE.!<3

    -Orgineel?
    Yaay.^^
    -Tips?
    Uhm. goed schrijven, maar dat kan je al^^(:
    -Ga je hem maken en moet ik je dus laten weten als het eerste deel er is of de stand alone?
    Yaay. het moet een serie worden. [á]

    Oké hoofd n_n'

    Man dit zuigt ik wil meer reacties :]


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Iedereen is dood op het forum. n.n'

    Nogal..


    I do not hook up.

    Niemand heeft het lef hierop te reageren.
    n.n'

    Uhu omdat er geen ToHo inzit XD


    I do not hook up.

    Yapyap.
    Tokiohotel suigt.

    Soms wel soms nicht n_n


    I do not hook up.

    Ja.
    x'D denk je dat veel mensen mij kennen op het forum?

    geen idee ,aar daarom reageren mensen nauwelijks ze reageren alleen als ze je kennen ö


    I do not hook up.

    Ja. eigenlijk best lúllig.
    n.n' zoals met die kids die zijn verbannen, hun topics waren altijd overvol.
    n.n'
    NOT FEAR. >.<'

    Ja >.<

    It's true


    I do not hook up.