• Dezen avond om 20.15 is het junioreurovisiesongfestival opéén!

    Dit is de volgorde waarin iedereen gaat spelen!

    1. Roemenië

    2. Armenië

    3. Wit-Rusland

    4. Rusland

    5. Griekenland

    6. Georgië

    7. België

    8. Bulgarije

    9. Servië

    10. Malta

    11. Nederland

    12. Oekraïne

    13. Litouwen

    14. VJR Macedonië

    15. Cyprus



    Hopelijk wint Belgie dit jaar of komen ze op z'n minst in de top 3

    Want tot nu toe is x!nk de enigste die op de 7e plaats is kunnen geraken. tegenover alle andere (die het junior festival in Belgie hebben gewonnen)Die altijd op een van de laatste plekken stonden.


    Dus hopen dat Oliver wint


    I need you like a heart needs a beat

    En duitsland?

    Yepp, ik hoop het ook. Want België heeft nog nooit echt hoog gestaan, buiten met x!nk dan natuurlijk ö


    Listen to what we're not saying..

    Duitsland?
    :((huil)

    (huil)

    En duitsland?

    duitsland doet niet mee blijkbaar ;)
    nooit trwns ;)

    ik hoop dat dat nl wint^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    DANKUUU ik wist niet waneer het er op kwam maar nu weeel want de vorige keer heb ik het ook al gemist :')maar danksij jou kan ik nu lekker gaan kiojkku vanaaf:D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Stond X!nk niet op de 6de plaats of heb ik me vergist?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NLLLLL!!!!(H)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Stond X!nk niet op de 6de plaats of heb ik me vergist?
    6e of 7e een van de twee


    I need you like a heart needs a beat

    Ik wist niet eens dat dat vanavond was ö
    Mss ga 'k wel kijken xD
    Duitsland & zo andere paar landen deden niet meer mee omdat ze dat kinderarbeid vonden ofzo.. Te veel werk en dan missen ze te veel van school? Whatever XD


    "...she made her home in between the pages of books."

    Ik wist niet eens dat dat vanavond was ö
    Mss ga 'k wel kijken xD
    Duitsland & zo andere paar landen deden niet meer mee omdat ze dat kinderarbeid vonden ofzo.. Te veel werk en dan missen ze te veel van school? Whatever XD

    Sommige deden ook niet meer mee omdat er veel vriendjespolitiek was. De buurlanden stemmen heel vaak op elkaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb dat nooit echt gevolgd. x)
    Alleen toen nog ten tijde van Xink ofzo. En vorig heb ik het toeval ook nog gezien denk ik. :')
    Maarbon, dat België maar eens iets goeds neerzet ofzo. ^^

    Ik vindt tot nu toe X!nk de beste groep die ze hebben gestuurd samen met Oliver.Ik bedoel heb je Torr (?) al is bekeken ? Ik vind hem totaal niet schattig en zingen kan hij niet.Die Lindsay vond ik gewoon stom .Ze moeten meer naar de zang dan naar het uiterlijk kijken vindt ik.


    The soul needs autumn.

    Ik vindt tot nu toe X!nk de beste groep die ze hebben gestuurd samen met Oliver.Ik bedoel heb je Torr (?) al is bekeken ? Ik vind hem totaal niet schattig en zingen kan hij niet.Die Lindsay vond ik gewoon stom .Ze moeten meer naar de zang dan naar het uiterlijk kijken vindt ik.

    Ik vond dat liedje van Torr irritant en de stem van Lindsay vond ik niet mooi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ma rusland hoort tog niet bij europa?? waarom doet die dan mee??:S


    You're kicking the legs right out from under my dreams