• Ja, ik zat weer eens een halve ochtend verlovingsvideo's te kijken op youtube en wat me opviel, was dat er enorm veel zijn waarin dansers worden ingehuurd en waarbij soms honderd mensen staan toe te kijken. Dat lijkt me echt vreselijk awkward :')

    In de spoiler staat mijn droomaanzoek, maar hoe ziet die van jullie eruit? Denken jullie er soms over na? Zouden jullie het willen vragen of liever gevraagd worden? Of wil je liever gewoon helemaal niet trouwen?


    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:05 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het liefste lekker romantisch. Geen toeschouwers, alleen ons twee. Ik zou nooit een aanzoek accepteren als mensen keken. Echt niet, nope. Nada. Ik wil het liefste iets intiems, maar veel eisen heb ik niet. Alleen een bloedmooie ring ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb niet echt "eisen" als het over een aanzoek gaat, maar ik zou wel graag hebben dat hij op zijn knieën gaat voor me. Maakt me verder ook niet uit hoe of waar, dit is het enige dat ik echt wel wil. Liever geen dansers ofzo, dat vind ik een beetje awkward als het voor je neus gebeurd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarschijnlijk liever niet, want ik zou toch alleen maar in paniek raken over de mogelijkheid dat het toch weer uitgaat en dat de scheiding dan een heel gedoe en heel duur wordt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Liefst niet met te veel mensen erbij. Voor de rest maakt me het allemaal niet uit.


    <3

    Mijn vader vroeg tijdens de afwas aan mijn moeder ‘zullen we dit jaar op vakantie of trouwen?’ 🙄🙄

    (En een jaar later tijdens het toetje eten “wil je dit jaar op vakantie of wil je een baby?”)

    Mij maakt het niet uit hoe, maar romantischer dam dat, zou ik op prijs stellen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou het wel leuk vinden als mijn vriend op een bijzondere manier liet zien dat hij van mij houd. Maar dat hoeft geen aanzoek te zijn. Zo lang t maar geen flashmob is, dat is te afgezaagd


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Catmint schreef:
    Ik wil wel graag trouwen, maar het geld dat erin gaat is iets dat me toch een beetje tegenhoud. Het lijkt me echt mooi om in zo'n mooie jurk te staan en dan gewoon een akte van liefde te ondertekenen met een ring of iets erbij. Mijn vriend wil echter absoluut niet trouwen, want hij vindt het onzin. Partnerschap is volgens hem genoeg, maar hij weet dat ik het graag wil. Dus geen idee.

    Het liefst zou ik gewoon random op vakantie zijn ofzo of gewoon ergens met z'n tweetjes en dat hij dan het aanzoek doet. Niemand die het ziet, niemand die ons aan kan staren en ik keihard begin te janken van geluk en stress, maar ach, die dag gaat er waarschijnlijk toch nooit komen.



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb niet echt een beeld van een aanzoek, maar ik zou het wel fijn vinden als mijn vriend eerst met mijn vader praat voordat hij me ten huwelijk gaat vragen.
    Misschien wil ik toch wel ergens een geeky proposal...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil dat hij het met liefde doet en omdat hij me echt graag ziet, meer heb ik niet nodig. Natuurlijk zou het leuker zijn mocht het op één of ander gezellig plekje zijn dan te midden, zeg maar, de Zeeman, maar mijn voornaamste "eis" is echt gewoon dat hij het doet omdat hij het wil, niet omdat hij denkt dat ik of iemand anders het verwacht. (Want mocht ik het willen, doe ik het zelf wel, of dat nu tegen traditie in is of niet. :Y))


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goh, ik zal al blij zijn als hij überhaupt de moeite neemt om mij te vragen. (:


    Take me to wonderland

    JamesPotter schreef:
    Mijn vader vroeg tijdens de afwas aan mijn moeder ‘zullen we dit jaar op vakantie of trouwen?’ 🙄🙄

    (En een jaar later tijdens het toetje eten “wil je dit jaar op vakantie of wil je een baby?”)

    Mij maakt het niet uit hoe, maar romantischer dam dat, zou ik op prijs stellen


    Hahahaha. Mijn vader was in bad en mn moeder was aan t tandenpoetsen toen ze tijdens een gesprek besloten dat ze zouden trouwen.
    Ze zijn niet zo romantisch aangelegd. Ik zou echt huilen als dat bij mij zou gebeuren. Hell no. Ik wil iets romantisch.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Met een trouwring dat zekers

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 9:02 ]


    Nobody Say It was easy

    Weggooiwashand schreef:
    (...)

    Hahahaha. Mijn vader was in bad en mn moeder was aan t tandenpoetsen toen ze tijdens een gesprek besloten dat ze zouden trouwen.
    Ze zijn niet zo romantisch aangelegd. Ik zou echt huilen als dat bij mij zou gebeuren. Hell no. Ik wil iets romantisch.

    Mijn ouders hadden zich verloofd in de McDonalds in Hoog Catharijne. 😂


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh ik ben echt best romantisch. Mijn droom verloving is na een romantisch diner en dan super romantisch op het strand met ondergaande zon op de achtergrond. (Of een heldere sterren avond idc), En stiekem ook het liefste in het buitenland hahaha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn man is op mijn 25ste verjaardag naar de bakker gegaan. hij zei dat hij ontbijt ging halen, maar kwam terug met een hartjestaart met 'Petra, wil je met mij trouwen?" daar ging hij heel lief thuis op zijn knieen voor mij <3

    blijkbaar had hij een maand van te voren al aan mijn vader om mijn hand gevraagd!


    10.12.2014 <3