• met het songfestival xP
    wedde datk win n_n

    serieusheid xP alleen kank geen logisch liedje bedenken behalve mijn idiote iemo song diek altijd op sgool sing met mijn vriendinnen en waarvan we een videoclip gaan make voor op youtube xP << en da lied is egt mogolisch erg xD


    We can only learn to love by loving.

    DUDE DUDE DUDE!
    Ik wou ook serieus meegaan doen O.o
    DOEN WE SAMEN MEE!
    Of we doen gwn mijn eerste idee : de QuizletCREW (A)

    DUDE DUDE DUDE!
    Ik wou ook serieus meegaan doen O.o
    DOEN WE SAMEN MEE!
    Of we doen gwn mijn eerste idee : de QuizletCREW (A)


    ^^ whaha JA MAN SAMEN xP dan doen we een heel gaaf leidje over schizofrenen xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ whaha JA MAN SAMEN xP dan doen we een heel gaaf leidje over schizofrenen xD



    of de pedosong XD

    (...)

    of de pedosong XD


    P.E.D.O PEDO
    wat sijn die lui eng..
    pampadadaam [/chipzi n der hoofd]

    das ook sexy xP
    maar serieus ik kan best wel meegaan doen xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    P.E.D.O PEDO
    wat sijn die lui eng..
    pampadadaam [/chipzi n der hoofd]

    das ook sexy xP
    maar serieus ik kan best wel meegaan doen xD


    dude ,,Ik ben like.. de geniaalste pedo ever.. Is ik ook eng dan O.o [/beledigt]
    En Ikke ook serieus meedoen ,,EN ikke wilt ook band ..maar niemand wilt in band met mij X'D [/lonely]

    (...)

    dude ,,Ik ben like.. de geniaalste pedo ever.. Is ik ook eng dan O.o [/beledigt]
    En Ikke ook serieus meedoen ,,EN ikke wilt ook band ..maar niemand wilt in band met mij X'D [/lonely]


    whaha lol ja jij bent ook eng

    en dat is best te begrijpen jij bent so eng xP
    doe gwoon alleen souk segge krijg je een eigen band vn die lui en sexy dansers xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha lol ja jij bent ook eng

    en dat is best te begrijpen jij bent so eng xP
    doe gwoon alleen souk segge krijg je een eigen band vn die lui en sexy dansers xD

    Tss >< Dude ,dan ga ik kwaken ^^ aangezien ik niet kan zingen.. IK REALISEER ME IETS o.O
    WEzens liegen tegen mij ..EN KOM OP MSN (baby)

    (...)
    Tss >< Dude ,dan ga ik kwaken ^^ aangezien ik niet kan zingen.. IK REALISEER ME IETS o.O
    WEzens liegen tegen mij ..EN KOM OP MSN (baby)


    whaha

    welke wezens liegen

    en nee kan nie ik moet so weg wrsgynlyk nr een verjaardag ookal sitk nog in mijn pyjamie xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha

    welke wezens liegen

    en nee kan nie ik moet so weg wrsgynlyk nr een verjaardag ookal sitk nog in mijn pyjamie xd


    Aah logisch ,,
    EN iedereen die mij heeft horen zingen zegt dat ik het wel kan fseu..EN dan vind ik het gemeen,ik lieg tog ook niet tegen hun :'(

    (...)

    Aah logisch ,,
    EN iedereen die mij heeft horen zingen zegt dat ik het wel kan fseu..EN dan vind ik het gemeen,ik lieg tog ook niet tegen hun :'(


    ^^ seggen se ook vn mij xP en ik lieg ook nooit tegen hen


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ seggen se ook vn mij xP en ik lieg ook nooit tegen hen


    maar jij kan wel zingen >< DUssnu lieg jij ook ,, DUde. ik lieg tog ook neit tegen jou (A)(baby)
    EN nu bn ik verslaaft aan dat liedje prati mi sms,,Maar ik vind het klinken als: een pratende sms >< O.o(A)

    (...)

    maar jij kan wel zingen >< DUssnu lieg jij ook ,, DUde. ik lieg tog ook neit tegen jou (A)(baby)
    EN nu bn ik verslaaft aan dat liedje prati mi sms,,Maar ik vind het klinken als: een pratende sms >< O.o(A)


    ^^ o.o HEE IK HEB JOU NOG NOOIT HOREN SINGEN DUS DA KANK NIE WETE OF JE LIEGT

    en een pratende sms is lief xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ o.o HEE IK HEB JOU NOG NOOIT HOREN SINGEN DUS DA KANK NIE WETE OF JE LIEGT

    en een pratende sms is lief xD

    GheGhe XD En een pratende sms is idd lieffig..

    (...)
    GheGhe XD En een pratende sms is idd lieffig..


    whaha idd
    maar ik moet gaan moet douchen enz. ik ga bij mijn tante wel een sexy liedje schrijve wat nooit gaat lukke


    We can only learn to love by loving.

    whehe :') Serieus o.o ik vond dat ze Georgia niet eens mochten mee laten doen :'D dat is toch geen liedje o.o en als ik een liedje in het NL kan schrijven ga ik ook lekker meedoenxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.