• Eeyy beste Quizletters.
    Ik wil zo een nieuwe serie op Q zetten maar wil eerst jullie mening weten. Ik zet alleen deze er nog op en kijk hoe goed hij gemaakt word..
    Het gaat over een meisje, Stephanie..Dansen is haar pasie,Hip hop. Stephanie heeft op een auditie Jim ontmoet. hij geeft haar geweldige pillen,XTC. Op een concert gaat het vreselijk mis,Er zijn verkeerde pillen uitgedeelt en Stephanie heeft daarvan 1 genomen,op het concert van Tokio Hotel. Alleen de jongens van Tokio Hotel mogten niet weten wat er aan de hand was,maar gaan bij iedereen op bezoek die in het ziekenhuis ligt dus ook bij Stephanie. Later vertelt ze aan Tom haar grote geheim: Tom,Ik gebruik XTC.

    vinden jullie het iets?

    Dat is precies het zelfde als 'Afblijven' van Carry slee x3 Maar ik vind het wel leuk ^^


    all I want for christmas is a girlfriend

    Je moet van andermans verhalen AFBLIJVEN, snap je hem?


    Life is hard and then we die

    Dat is precies het zelfde als 'Afblijven' van Carry slee x3 Maar ik vind het wel leuk ^^

    Jup idd (A)
    Maar ik vind het idee echt super! =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is precies het zelfde als 'Afblijven' van Carry slee x3 Maar ik vind het wel leuk ^^

    ja zo ongeveer wel ja..

    Je moet van andermans verhalen AFBLIJVEN, snap je hem?

    nee sorry:$

    Deel 1 Staat EROP!!!!:D

    Ik vind dat persoonlijk gejat van Carry Slee. S:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    kheb em glze (':


    Some people make the world special just by being in it

    plagiaat, slotje