• Shalom, beste mensen. (Shalom betekent trouwens peace in het Hebreeuws)

    Ik wil even mijn gevoelens kwijt. Ik had vorig jaar in de zomer iemand van appeldoorn leren kennen via internet. En sinds dien denk ik elke dag aan hem. Hij is één van de bijzondere mannen die ik ooit in mijn leven ben tegengekomen. We hadden zelf met elkaar afgesproken. Ik voelde me zelf veilig bij hem. Veilige dan bij de andere mannen. (Ook omdat ik met geweld ben opgegroeid ben. En vroeger vaak gepest werd door de meeste jongens. maar dat terzijde) Hij heeft zoveel bijzondere kanten die ik bij andere mannen niet ben tegengekomen.

    Maar we hadden rond de najaar veel ruzie met elkaar. Ik deed zelf hatelijk tegen hem. Dat was ook het periode dat ik een afkeer had bij de meeste mannen toen ik nog in het christendom geloofde. We hadden besloten een time out te nemen. Paar maanden laten had ik rond maart besloten met hem te praten via de app. Dat was niet het slimste van me. Ik had hem gebombardeerd met enorm veel woorden, terwijl hij nogal gevoelig voor was. (Het waren trouwens geen scheldwoorden) Hij had ook een deel gelijk. dat ik niet leuk bezig was op de app. Dan bedoel ik vooral dat ik hem enorm veel vragen stelde en heel snel appte achter elkaar. terwijl hij geen antwoord op had. Ik deed op het laatst ook een beetje raar en dat geef ik eerlijk toe. Ik wilde hem twee dagen laten appen wat er bij me speelde, maar hij had me geblokkeerd.

    Ik had zelf spijt dat ik naar tegen hem deed. Hij is waarschijnlijk nog steeds kwaad op me, of denkt dat ik niet spoor. Ik hoopte zo dat ik hem snel tegen zou komen en tegen hem kunnen zeggen dat het me spijt dat ik naar tegen hem deed. Ik wil hem zelf uitleggen dat ik een zware tijd achter me rug had. Ik weet zelf niet of ik hem wel echt tegen zou komen. Ik heb zijn telefoon nummer niet meer, en heb ook geen contact met hem op social media. Het enige wat ik weet is dat hij in appeldoorn woont. Ik geef hem de tijd, misschien hoop ik dat ik hem ergens bij een openbare plek weer tegen te komen.

    Excuses trouwens voor spelling fouten, hopelijk begrijpen jullie me. Misschien hoop ik nog voor advies of een reactie.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 10:45 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Het is een beetje boter na de maaltijd, maar mijn advies is om zulke dingen nooit via de app te doen. Als je ergens mee zit, kun je dit het beste face to face bespreken en niet via een computer- of telefoonscherm. Geschreven woorden lezen tóch altijd anders (ook al plak je er emoji's tussen) dan dat je iemand voor je hebt zitten met gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal.

    Tbh, ik denk dat je je eigen ruiten hebt ingegooid. Natuurlijk heb je het niet verkeerd bedoeld, maar je gedrevenheid en enthousiasme hebben hem waarschijnlijk een opgedrongen en benauwd gevoel gegeven. Ik zou het voor nu dan ook loslaten. Geef hem de tijd om bij te komen en om zich te bedenken of hij nog contact met je wil hebben. Als hij dit niet wil, kun jij er ook niks aan veranderen. Als het universum het wil, kruisen jullie paden vanzelf weer in de (nabije) toekomst. Wees dan rustig, probeer je gevoelens en gedachten niet op te dringen. Geef hem ook de kans om zijn kant van het verhaal te vertellen, wals niet over zijn gevoelens heen met de dingen die jij graag aan hem kwijt wilt.


    I'll lick the poison from right off your kiss