• Ja dat vind ik.
    Ik luister Linkin Park (Dôh, favo band) dat is metal ofzo. OneRepublic = poprock. Justin Timberlake is ook wat heel anders. Dan vind ik wel eens liedjes leuk van Chris Brown, Katy Perry, Coldplay en verschillende artiesten. Zelfs soms van Johnny Cash. Kanye West, Enrique Eglesias (Ofzo) En noem maar op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jah dat is niet raar hoor ik bedoel ik hou van metal, hard rock en zo en toch vind ik latin zelfs mooi (Bv: Shakira)


    Live life limitless.

    Jeeeejj ^^ Leuk, anders is het leven maar saai.
    Ik doe dat ook hoor, ik luister van Indierock tot Electro. En ik vind dat heel fijn ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Ik hou van bijna alle muziek. Maar geen hardcore of hardrock. = )


    I recycle my thoughts.

    Ik hou van bijna alle muziek. Maar geen hardcore of hardrock. = )
    High Five! Precies, dat vind ik te ver gaan die muziek XD Zoals Lordi & Bullet For MY Valentine met Waking The Demon ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    K hou ook van alless als k zeg dat k escape the fate super vind enzo en de volgende dag een nummer van celine dion leuk vind kijken ze me allemaal raar aan xd majja dus voor mij s het niet raar


    ...

    Ik hou meer van Indie Rock =D


    I recycle my thoughts.

    De muzieksmaak van een vriendin van me is dan helemaal vreemd: zij gaat van Cannibal Corpse naar Katy Perry :']
    Ik kan er ook wat van: van Christina Aguilera naar Soilwork...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ach, mijn muzieksmaak is ook raar. Ik heb echt alles op mijn pc staan.
    Alleen screamo, hardcore en muziek van Jeffree Star is niet gewenst op mijn pc =]

    heb ik ook.Ik hou van ballads, country, rock, poprock&zelfs hardcore.


    Believe in yourself.

    Mijne dan.><
    Eerst; Punkrock
    Dan Poprock, Punkpop, alternatieve rock, pop, latin [Enrique Iglesias] 80' pop [Alphabeat], Powerpop><
    Daarna; Metal, Nu-metal, Trash Metal [/soms], Progmetal, Symfonische metal, progrock, symfonische rock...><
    Héél uitgebreid.:]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik ga van DeathMetal naar Carnavalsnummers. HipHop naar Klassiek, Nederlandstalig tot Screamo.
    Ik luister echt álles.


    Bored.

    Dat he ik ook ='D


    Life is hard and then we die

    Ik hou van alles muziek :]
    Behalve van die klassieke shit. Ik vind klassiek alleen leuk als ik verdrietig ben.'

    Ik hou van bijna alle muziek :]
    Rap tot rock.
    Pop tot sock. x'D
    Klassieke shit is niks voor mij :]

    dan heb ik ook een rare muzieksmaak (A)

    ik luister HEEL VEEL ROCK! [hard/altern/punk, metal, screamo, emo] R&B, RAP/HIPHOP:D, chart songs {dus ook pop} kvond vroeger Justin Timberlake's muziek ook heel mooi nu mwaw..

    en ik vind muziek van bands als Coldplay, one Republic enzo ook mooi^^

    oja en sommige techno {clubmuziek} vind ik ook leuk ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.