• Aangezien ik nog geen verhalen had, en dit een verhalensite is: begin ik dus ook maar een verhaal.En aangezien iedereen hier volgens mij voor Tokio Hotel is: denk ik dat ik maar een verhaal ga maken dat niet over Tokio Hotel gaat.Ja ik blijf gewoon lekker origineel en ga een verhaal maken over iemand anders.Alleen over wie?

    De rollen komen dadelijk wel in dit topic, maar eerst wil ik dan weten over wie het moet gaan.

    EDIT:
    Ik heb net wat foto's zitten bekijken op het profiel(volgens mij)van EvaLovesBill.En daar zag ik(hoe voorspelbaar)foto's van Bill.En ja ik moet toegeven: die waren trés hot!Dus je mag nu ook wel zeggen dat het een Bill-serie moet worden.


    x.


    Believe in yourself.

    oke. uhh de JB's ?

    Tom is ook HOT ^^
    (A)

    @BiaatchX3TH

    dat geloof ik best hoor, maar toch vind ik Bill een opener karakter hebben.En dat nieuwe haar en kapsel van 'm vind ik dus trés hot!


    Believe in yourself.

    Jah k heb nogal al redelijk veel foto's van Bill in m'n fb staan (A) Het moet een Bill-story worden!


    I need you like a heart needs a beat

    @EvaLovesBill

    haha, en met jou in de hoofdrol zeker?
    Nee ik kijk nog wel even, er zijn nogal weinig mensen online dus ga ik even en dan zie ik straks wel wat er allemaal gestemd is.

    Dus tot straks maybe?


    Believe in yourself.

    @EvaLovesBill

    haha, en met jou in de hoofdrol zeker?
    Nee ik kijk nog wel even, er zijn nogal weinig mensen online dus ga ik even en dan zie ik straks wel wat er allemaal gestemd is.

    Dus tot straks maybe?


    Neen da hoeft niet,ik zeg alleen dat het leuk zou zijn zou het over Bill gaan ><


    I need you like a heart needs a beat

    Ik bedoel het ook niet kwaad hoor^^
    Ik bedoelde het eigenlijk zo dat jij wel heel graag Bill zou willen hebben?tenminste aan je naam en Fb te zien..


    Believe in yourself.

    Ik bedoel het ook niet kwaad hoor^^
    Ik bedoelde het eigenlijk zo dat jij wel heel graag Bill zou willen hebben?tenminste aan je naam en Fb te zien..
    Jah..

    Maar ik ben niet geobserdeerd door Bill ofzo hoor.
    Mag even goe over Tom gaan.^^


    I need you like a heart needs a beat

    Haha oké, maar ikzelf ben niet zo van Tom..


    Believe in yourself.

    Een quiz over BlessTheFall ;D


    You can't touch music but music touch you

    Nouja niemand reageert,dus ga ik toch ook een beetje voor mijn eigen keus en kies ik voor Bill.


    Believe in yourself.

    Nouja niemand reageert,dus ga ik toch ook een beetje voor mijn eigen keus en kies ik voor Bill.

    Okey ;)


    You can't touch music but music touch you

    Laat het maar lekker TH-loos


    Life is hard and then we die

    Ik ga voor Bill <33. of gewoon lekker origineel zoals je zegt, dus zonder bekenden ;D


    What you see, is what you get.

    Geen TH verhaal... Die lees ik toch nooit :P