• ja ik heb het over mn moeder
    stuurt ze mij een mailtje met een foto van fort minor, SOB, en nog een gassie

    staat er bij geintje, he's so cute! [ja dat is idd mijn text want mike is facking cute! (H)]

    gaat ze me de hele boigrafie uitleggen van FM, die niet eens klopt .
    nee volgens haar is FM helemaal geen solo-project en volgens haar zit SOB ook in FM, jaaahaa want dat heeft ze op een duitse site gelezen ><

    en gaat ze ook even vertellen dat de hele LP- Azië tour is gecancelled vanwege dat chazz niet meer bij optredens mag springen voor zn rug. x'3 [wist ik al een eeuw geleden ja ik lees chazz zn blogs (A)]

    en eerder had ze ook al chester bio opgegoogled en mij staan vertellen dat hij joints rookt en dat hij vroeger aan de drugs zat [WIST IK AL 100 JAAR GELEDEN!]

    [/zucht]

    iemand ook zown vermoeiende moeder? :Y)
    [ja het is best wel irri eigenlijk]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Okay???
    Neeh mijn verwend mij dood xD
    En soms haten we elkaar héél erg ^^

    mijn ma is niet zo erg. Nouja, als ik zeg dat een idool van me iets heeft zegt ze: "jeeej nu issie eindelijk ziek." x"D

    whaha lol xP

    mijn segt alleen ;;
    bill is gay xP
    en se vind cb ook gay xP en se vind avril lavigne fantastisch o.o net als Red hot chili peppers en nog meer bands o.o


    We can only learn to love by loving.

    mijn ma is niet zo erg. Nouja, als ik zeg dat een idool van me iets heeft zegt ze: "jeeej nu issie eindelijk ziek." x"D


    ja mijn moeder roept ook de hele dag door dat ze LP gaat laten ontploffen omdat "ik zo bezeten ben"
    '-_- ksnap haar niet hoowr >< waar haalt ze het vandaan! x'3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Hahah... wist je nog met dat jij Tokio Hotel ging ontploffen omdat je moeder linkin park ging ontploffen.. xD


    we hadden gewoon vette lol xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hahah... wist je nog met dat jij Tokio Hotel ging ontploffen omdat je moeder linkin park ging ontploffen.. xD


    we hadden gewoon vette lol xD

    whahaha en of ik dat weet x'3

    jaja mensjes door mij moeder gaan LP, TH ik, jaimee en saskia dood, ofnee ik blijf leven want ik ging sneeky wegglippen ><

    [niemand volgt me behalve Jaimee]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    neej,, niet echt
    [soms wle natuurlijk.. das elke moeder!x']


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn moeder wil niks van m'n bandjes weten :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    whahaha en of ik dat weet x'3

    jaja mensjes door mij moeder gaan LP, TH ik, jaimee en saskia dood, ofnee ik blijf leven want ik ging sneeky wegglippen ><

    [niemand volgt me behalve Jaimee]




    Yeah... ik ga ook leven,.. anders is het lullig voor Nick xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)



    Yeah... ik ga ook leven,.. anders is het lullig voor Nick xD


    tsss jmmr voor hem jij gaat met TH de hemel in huphup kwil je niet meer zien ^^ awhh grapje hoowr maarjahh je hebt het niet overleefd jmmr voor hem ach ik koppel hem wel fzo(duivel)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    tsss jmmr voor hem jij gaat met TH de hemel in huphup kwil je niet meer zien ^^ awhh grapje hoowr maarjahh je hebt het niet overleefd jmmr voor hem ach ik koppel hem wel fzo(duivel)



    Owwwww... :((


    Than i will kill you from heaven,, and i send you to hell.. xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)


    Owwwww... :((


    Than i will kill you from heaven,, and i send you to hell.. xD


    ohhh!! dat is niet lief =#
    [/trektevilsmile] nou dan ben ik lkkr met LP in de hemel en dan ga ik TH lkkr inpikken en dan als je uiteindelijk tog dood bent gegaan heb ik hun hartjes gebroken [/awhharmekaulitzjes]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.


    Jy hebt egt een COOLE MOEDER x'3


    A. ikmisje.

    Ik zet juist alles tegen mijn ma en als ik dan zo nog iets zeg dan zegt ze zo van; dta heb je al gezegd


    Jy hebt egt een COOLE MOEDER x'3


    wtf ruilen?

    weetje hoe irri het is
    kijk als ze dan positief is..

    maar ze vind chester maar eng en lelijk
    en mike naja spreekt voor zich denk ik..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT