• Haai mensen!

    Ik zou heel graag GoT willen kijken, maar ik heb helaas geen abo waarmee ik het legaal kan kijken. De enige optie zou dan dus via een of andere site of downloaden of weet ik wat zijn.

    Het punt is alleen, dat ik 0 ervaring heb met illegaal dingen kijken, lol. Ik ben dus bang dat ik een virus binnenhaal, een deurtje openzet voor hackers of dat ik op een of andere manier gepakt word. Mijn laptop is namelijk pas nieuw en ik wil hem niet verpesten.
    Ik ga er van uit dat hier op Q veel mensen zitten die wat series betreft wat minder braaf zijn dan ik ben, dus vandaar dat ik jullie de vraag stel:
    Waar hebben jullie GoT gekeken? Welke site is aan te raden en is veilig, niet slecht voor je laptop en virusloos?

    Thanks alvast! (:

    Ja... ik heb seizoen 1 en 2 sowieso op mijn laptop staan en die zou ik je best willen sturen, maar ze zijn in totaal 50 gb... en dat stuur je niet zo even. (no_chears)

    Ik keek ofwel via Kodi (soort van programma om mee te streamen, maar vrij moeilijk om te installeren), ofwel online via 123movies.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wij downloaden zo goed als alles hier in huis en dankzij mijn broer, de ICT-goeroe, wordt alles automatisch bijgewerkt/gedownload. Ik heb dus wel alle afleveringen die uit zijn op de computer staan, maar wat Laura ook zegt: het is te groot om even zo te versturen. Voor een site kan ik je niet 1-2-3 helpen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Elke streaming website heeft nou eenmaal een overload aan reclame en pop ups omdat ze daarvan de hosting van hun website betalen. Als je dit niet zou zitten zouden torrents een goede optie zijn. Maar dat is wel een stuk minder braaf dan websites.

    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes, hieronder vallen ook sites met illegale downloadlinks voor Ebooks. Daarnaast mag er ook niet gevraagd worden naar illegale downloadlinks. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)

    Aangezien dit in de huisregels staat ga ik hier geen linkjes plaatsen.
    Maar je mag me op insta altijd berichten.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 22:07 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kijk het met mijn huisgenoten altijd via gedownloade torrents en heb daar nog een goede database aan over gehouden. Moet je me even een PB anders over sturen, ik ga dat niet open en bloot op internet gooien :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ik kijk het via tv! :Y)

    heel handig en weinig moeite! :'D
    (Winter is coming!)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2018 - 9:26 ]

    Ik heb destijds torrents gedownload, maar ik kijk het nu opnieuw met m'n ma en die heeft de series gewoon gekocht. Is wel een stuk gemakkelijker moet ik zeggen (':


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Thanks guys! (:

    MT want nu ik de boeken heb gelezen, wil ik het ook graag zien.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis