• Vertel hier de mopjes of raadseltjes die je kent. Ik begin;
    Wat is het omgekeerde van een marokaan?
    Pa broek af. [/ik ben geen racist vind dit gwn een goeie]


    nu jullie

    Oeeh en deze;

    Ik heb gehoord dat de blind heeft gezien, de dove heeft gehoord en de lamme heeft gelopen x] <= Geen mop fsoo ^_^

    En deze;

    Een Jood, Islamiet& Christen zitten verzeild in een brand. Ze moéten als ze niet willen sterven van helemaal het hoogsten punt van de toren springen. De beschermengel van de Christene komt en zegt "Spring maar, ik zla je bewaken" Zo springt de Christene en komt hij veilig neer.
    Dan wilt de Islamiet springen en ook voor hem komt een beschermengel die hetzelfde zei als bij de Christene. En ook de Islamiet komt veilig beneden. Dan is het aan de Jood. Ook voor hém komt een beschermengel die zegt hetzeflde als bij z'n voorganger. Maar de Jood komt neer en is opslag dood. Komt de beschermengel van de Jodd bij Sinte-Pieter [/God] en zegt Sinte-Pieter: "Dolfke, Dolfke, hebt je het weern iet kunnen laten?"

    Dolfke=Adolf Hitler :Y)

    Het is groen en het zit in je hoofd?


    Een hersenvretentje

    En wat doet het daar?



    HongerlijdenxD



    Het is groen en het hangt in de boom en het roept ik ben een appel ,ik ben een appel ,rara wat is het?

    een appel xD

    desze is oversext:

    Ik neem je in mijn mond, je warme vocht gutst over mijn lippen.
















    Heerlijk zo'n HEMA Rookworst


    We'll still love each other, forever and always. <3

    een appel xD
    desze is oversext:
    Ik neem je in mijn mond, je warme vocht gutst over mijn lippen.
    Heerlijk zo'n HEMA Rookworst


    Fout . een gek peertje :D

    whahahahahaha xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Er is een werkster en een baas.
    Die werkster is best wel dom , en op een dag is de baas het beu.
    ' JE HEBT JE HERSENEN ECHT IN JE SLIPJE ZITTEN HE!'
    okee , dat is gezegd.
    Volgende dag , werkster is ziek. De baas wil natuurlijk weten waarom.En vraagt dat
    Stuurt de werkster per mail
    "Ik ben afwezig wegens een hersenbloeding ! "

    zitten 2 mannen in een café. de een heeft een bult op z'n rug, en de ander heeft een houten poot.
    ze lopen naar huis, en dan zegt de man met de bult: ik ga via het bos, dat is veel korter. de man met de houten poot vind dat te gevaarlijk en loopt via de weg.
    de man met de bult loopt door het bos. hoort hij een stem: WIE IS DAAR?.. ehm ik?! zegt de man. WAT HEB JE OP JE RUG? ehm.. een bult?! HIER MET DIE BULT! roept de stem. en z'n bult is weg.
    zitten de twee mannen weer in 't café. man met de houten poot: waar is je bult? de andere man legt uit hoe die er vanaf komt. nja, de man met de houten poot wil ook van z'n houten poot af, dus besluit hij ook door het bos te gaan.
    dan loopt hij door het bos en hoor een stem: WIE IS DAAR? ik!! roept de man met de houten poot. WAT HEB JE OP JE RUG? vraagt de stem. niks! zegt de man.
    HIER HEB JE EEN BULT!!

    nja, deze vond ik in ieder geval heel lollig..x]


    Als je maar een ananas hebt..

    wacht ik heb er nog 1!!

    er is een man, en hij gaat elke ochtend naakt hardlopen..
    op een dag is hij weer aant hardlopen en dan komt er een non aan.. hij verstopt zich snel in het champignonnen-veldje. de non gaat champignoneen plukken:
    champignonnetje, champignonnetje. maar gelukkig ziet ze hem niet.
    de volgende dag gaat ie weer hardlopen en dan komt er weer een non, hij verstopt zich weer in het champignonnen-veld. de non begint te plukken:
    champignonnetje, champignonnetje, cha-cha-champignonnetje...

    x],, als je em snapt!!


    Als je maar een ananas hebt..

    wacht ik heb er nog 1!!

    er is een man, en hij gaat elke ochtend naakt hardlopen..
    op een dag is hij weer aant hardlopen en dan komt er een non aan.. hij verstopt zich snel in het champignonnen-veldje. de non gaat champignoneen plukken:
    champignonnetje, champignonnetje. maar gelukkig ziet ze hem niet.
    de volgende dag gaat ie weer hardlopen en dan komt er weer een non, hij verstopt zich weer in het champignonnen-veld. de non begint te plukken:
    champignonnetje, champignonnetje, cha-cha-champignonnetje...

    x],, als je em snapt!!

    Gosh ik snap hem ni :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    ze ziet de pe nis:D

    ze ziet de pe nis:D

    Lame *doet L-teken*

    [deze is niet omdat ik racistisch ben..]

    Wat is het toppunt van lef?







    Bij een neger op de stoep schijten en dan zeggen dat z'n kind in elkaar is gezakt.


    OF

    Wat is het toppunt van lef?



    Een blinde voor z'n bek slaan en zeggen; Die zag je niet aankomen hè (A)


    Geen woorden, maar daden.

    Een kameel die zich een beetje verveelt loopt in de woestijn.
    Op een bepaald moment ziet hij 21 ijskasten met elkaar voetballen, en hij denkt "er zijn slechts 21 ijskasten, misschien kan ik als 22ste man nog mee voetballen."
    Dus gaat hij naar een ijskast en vraagt "Seg, zou ik niet mogen meedoen?"
    Waarop de ijskast zegt: "Allé, kamelen kunnen toch niet voetballen?"


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat is de gelijkenis tussen Barack Obama en Sinterklaas?

    Ze hebben allebei een zwarte piet :Y)



    die is zooooooo lachen ! xx


    Nodody is perfect so live with that ! x