• Of wie ga je nog live zien?

    - One Direction 240614 (Vak Oranje)
    - 5SOS 240614
    - Lady Gaga 200118
    - Harry Styles 140318
    - Beyoncé 200618
    - Maluma 200918 (Golden Circle)
    - Toppers (als ik die mee mag tellen)
    - Nielson
    - Kraantje Pappie
    - Xander de Buson.... blabla
    - Kensington
    - Lil Kleine
    - Danny Vera

    Op de planning:
    - Shawn Mendes 080319 (VAK C)
    - Ariana Grande 240819 (Sta plekken)
    - Little Mix 250919 (VAK A)



    Ik kijk ENORM uit naar het concert van Little Mix!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 16:11 ]


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 11 mei 2019 - 15:46 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Spinvis
    Russkaja
    Doe Maar


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als in een concert van de artiesten zelf: K3 (eerste concert ooit, haha) Ed Sheeran, Kiefer Sutherland, Kensington, Douwe Bob, Enrique Iglesias, Lady Gaga, Marco Borsato, Rondé, Darren Criss en Lea Michele. + Ik ga Krezip en Maroon 5 nog live zien!

    In dit lijstje tel ik trouwens artiesten die ik tijdens festivals en vval heb gezien niet mee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2019 - 22:19 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hans Zimmer, Kamelot, Airbourne, Evergrey, Waylon, 30 Seconds to Mars, Monsta x, EXO, BTS, Taemin, Wanna One, (G)-Idle, Stray Kids

    En ik kijk uit naar het concert van Rammstein, Panic at the disco en Hugh Jackman. ^^

    Oh jeetje, eh, da's best een lijst.
    Madonna
    One Direction
    Jett Rebel
    5 Seconds of Summer
    Kensington
    Panic! At The Disco
    BTS
    Anouk
    Blaudzun
    Het Goede Doel
    Level 42
    Toppers

    Voor dit jaar staat op de planning: Phil Collins, Muse en Bastille c:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2019 - 11:20 ]


    What’s tasty in Busan?

    Even denken hoor
    - 1D + 5SOS
    - The Script (2 keer)
    - PVRIS (3 keer)
    - 30 seconds to mars
    - Shawn Mendes
    - Fall Out Boy
    - Martin Garrix

    En ik ga deze maand naar Gavin James, en ik wil heel graag een keer naar Panic! At The Disco...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Once upon a time I went to Anouk & 30 Seconds to Mars. Vraag me alleen niet wanneer. :’D
    Maluma 28/09/2017 (staplekken)
    Maluma 22/09/2018 (golden circle)
    Boef 01/02/2019

    Planning
    Ariana Grande 11/09/2019 (zitplekken, vak 105)


    El Diablo.

    Gini schreef:
    Als in een concert van de artiesten zelf: K3 (eerste concert ooit, haha) Ed Sheeran, Kiefer Sutherland, Kensington, Douwe Bob, Enrique Iglesias, Lady Gaga, Marco Borsato, Rondé, Darren Criss en Lea Michele. + Ik ga Krezip en Maroon 5 nog live zien!

    In dit lijstje tel ik trouwens artiesten die ik tijdens festivals en vval heb gezien niet mee.


    Ik zou naar Nicki Minaj en Maroon 5 gaan, maar heb mijn tickets verkocht wegens een verbroken vriendschap. AHAHA. En ik ga niet alleen...


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Telt mijn leerkracht wiskunde ook? :')
    Ik heb helaas nog nooit een grote artiest live gezien.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mensen die ik live heb gezien:

    * Katy Perry
    * Duran Duran (een band uit mijn moeders tienerjaren)
    * Adam Lambert
    * Zara Larsson
    * Afrojack
    * Harry Styles
    * Enrique Iglesias
    * Queen & Adam Lambert (2x zelfs)
    En als groot offer voor mijn bff die hem zo graag wilde zien heb ik zelfs Lil Kleine live gezien 😂

    Mensen die ik graag nog eens live zou willen zien maar waar ik denk ik weinig slachtoffers ga vinden om met me mee te gaan:

    *Coldplay (!!)
    * Imagine Dragons
    * Jason Derulo
    * Bon Jovi


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Live gezien:
    One Direction - 2014/2015
    5 Seconds of Summer - 2014/2015/2016/2018
    Ed Sheeran - 2018
    Bastille - Pinkpop 2014
    Rolling Stones - Pinkpop 2014
    Iron Maiden - 2018
    Twenty One Pilots - 2016
    En waarschijnlijk nog een aantal artiesten die op Pinkpop 2014 en North Sea Jazz 2018 waren lol

    Op de planning:
    Troye Sivan


    How far is far

    NENA(meerdere keren), Nader Rahy(meerdere keren), Sharon Levy(meerdere keren), Juli, Klee, Bosse, Silbermond(meerdere keren), ADAMEVA(meerdere keren), Cinema Bizarre(meerdere keren), Botanica, Loudboy(meerdere keren), Peter Murphy, Vic Anselmo(meerdere keren), Tokio Hotel(meerdere keren), Kim wilde(meerdere keren), Maria Mena(meerdere keren), Alexander Rybak, Astrid S., Mads Langer, Destine(meerdere keren), Only Seven Left, Jeremy's, Epica, My Favourite Scar, Polly Anna(meerdere keren), Omnia(meerdere keren), Rapalje(meerdere keren), Wende Snijders(meerdere keren), Cesair, Stream of Passion(meerdere keren), Blowsight(meerdere keren), Asynje(meerdere keren), Valravn(meerdere keren), Euzen(meerdere keren), Sexslaves, 30 Seconds to Mars, All Time Low, Shakira, Nightwish(meerdere keren), Anthrax, Papa Roach, Pain, Alice Cooper, The Cranberries, Seal, Emilie Autumn(meerdere keren), Coldplay(meerdere keren), Faun(meerdere keren), Tarja Turunen(meerdere keren), Kate Nash(meerdere keren), Epica, Adam Lambert(meerdere keren), Jeffree Star, Irfan, Alanis Morissette, Justin Bieber, The Darkness, Fleetwood Mac, Family of the Year & Xabier Rudd(meerdere keren), Matt Simons (meerdere keren)

    En waar ik nog heen ga/wil dit jaar; Maria Mena, P!NK & NENA (en misschien Fleetwood Mac & Krezip) (krul)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2019 - 16:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Toppers, The Script, Ed Sheeran heb ik gezien.
    En op 25 september 2019 ga ik ook naar Little Mix! (:


    Take risks and conquer your fears.

    All Time Low (meerdere keren), Bring Me The Horizon (meerdere keren), Iron Maiden, Ed Sheeran, Douwe Bob, Anne Marie, Sheppard, Amber Run, Justin Timberlake, The Wombats, Bastille, Ale Storm, Limp Bizkit, Kraantje Pappie, Jeugd van Tegenwoordig, Imagine Dragons, Guus Meeuwis, Rita Ora, Paul McCartney
    En dan nog heel veel op festivals waarvan in de helft vergeten ben

    Die ik dit jaar nog ga zien:
    Metallica en Florence and the machine sowieso. En daar komt denk ik nog wel wat bij

    [ bericht aangepast op 7 feb 2019 - 17:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    verkeerde knop

    [ bericht aangepast op 7 feb 2019 - 17:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."