• Ik vind dat als mensen niet inzien dat ze mooi genoeg zijn als ze zijn dat ze niet egt slim zijn. Waarom iemand anders willen zijn? Waarom mager willen zijn? Waarom kritiek willen krijgen? Die vragen spoken altijd door mijn hoofd bij dit onderwerp.
    Ikzelf ben niet egt de magerste persoon ever but dat accepteer ik. Ik vind mezelf perfect zoals ik ben en anderen moeten dat ook inzien. Ze willen eruit zien op de manier waarbij ze denken dat dat perfectie is. De perfectie ben je zelf. Omdat je dat nu niet volgens anderen bent, dat doet er toch niet toe? Die mensne hebben het recht niet om een ander te oordelen over perfectie als ze vinden dat ze zelf niet perfect zijn.

    Enya heeft gesproken.

    Tegen mij word ongeveer elke dag gezegt dat ik Anorexia heb, door mensen op school en zelfs door mijn zus. Dat deden ze vooral toen ik het heel meoilijk thuis had en alles.
    Als mensen zulk soort dingen gaan zeggen, en het dhan dus niet op een leuke manier, maar echt pestend, doet dat pijn.
    En iedereen zit volgens mij wel eens in een dipje, en ook iedereen vind dat er minstens 1 ding is aan hun lichaam dat niet mooi is. Zo onzeker is iedereen wel, ookal zeggen ze van niet.

    Mijn moeder heeft anorexia, ik leef er dus elke dag mee, en het is absoluut geen aanstellerij, het is een verslaving. Het komt door iets wat heel lang geleden gebuurt kan zijn, iets waar je je zo vreselijk over voelt, en waarvan je denkt dat het door jezelf komt. Dan krijg je een slecht beeld van jezelf, en als je die eenmaal hebt, en je doet er niks aan, word het als maar erger..
    That's a Adiction..

    Sow, das eruit xD


    Fallen angels never die..