• hel help
    mijn lieve vriend zit aan de andere kant van de oceaan .
    ik mis hem ontzettend en mail en bel enzo wel veel maar ik blijf verdriet hbben wie kan me helpen?


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Hmm.. xD ik wou da ik da kon zegge (A)

    Eeeuh .. xD w8te till he is back xD


    Your Butt is Mine!

    Je zult verdriet blijven hebben, dat is logisch, je houd van hem. Veel met vrienden afspreken en afleiding zoeken. Sterkte!
    Het is trouwens Manhattan maar dat terzijde :$


    Life is hard and then we die

    Afleiding zoeken idd :]
    Ik had twee dagen verkering voordat ik 6 weken naar de Filippijnen ging. En natuurlijk elkaar een dikke knuffel geven zodra ik terug was ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    proleem hij komt nooooooooooit meer trug en hij is een playboy typen ik weet niet of ik het beter uit kan maken


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    k zou eigenlijk echt niet weten wat je nog meer kunt doen dan bellen en mailen, je kan misschien een echte brief schrijven met pen en papier, das wat meer persoonlijk.
    maar anders zou ik het echt niet weten, sorry


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    proleem hij komt nooooooooooit meer trug en hij is een playboy typen ik weet niet of ik het beter uit kan maken


    Tsja, dat is duidelijk genoeg. MOVE ON GIRL! je kan je niet aan een jongen vastklampen aan de andere kant van de wereld die je waarschijnlijk nooit meer zien, en er nog andere vriendinnetjes op na houd.
    Hoop dat je er wat aan hebt x]


    Your make-up is terrible

    Er niet teveel aan denken en hopen dat hij het leuk heeft x3 En hopen dat hij snel weer terug komt :3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik wil wel met hem ruilen :O
    Ben al mijn hele leven aan het zagen om daar heen te gaan , maar ze willen niet, alleen maar om mijn zus.
    --'
    Maar emh ik denk dat je het beter uit maakt, als hij niet emer terug komt en hij is een player, kan je het vergeten. Zoek een andere jongen en probeer hem uit je hoofd te zetten, zou ik zeggen ^^

    Ik ben echt stikjaloers op die gast XD Ik wil echt naar de VS.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    thanks girls ik heb het idd uitgemaakt na jullie berichtje gelezen te hebben en wat bleek hij hield er al een 2de vriendin op na

    thanks for saving my hart
    xxxxxxxxxx DramaQueen


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.