• Zolang ik me kan herinneren, word ik eigenlijk nooit écht uitgerust wakker.
    Sporadisch heb ik dit wel eens een keer gehad, dat ik wakker werd, me fit en vrolijk voelde, vol energie om met de dag te beginnen. Maar deze momenten zijn op één hand te tellen (ja echt).

    Ik word ofwel zo moe wakker dat ik het liefste nog langer zou willen blijven liggen. Of de mildere variant, dat ik wel opsta, maar wel nog moe ben, en eigenlijk de hele dag door wat vermoeid blijf.

    Sommige mensen in mijn omgeving zeggen dat zij ook vaak vermoeid wakker worden. Sommige mensen zeggen dat zij wel vaak uitgerust wakker worden.

    Dus ik vraag me af, hoe is dat hier op quizlet (qreaties nu natuurlijk, maar voor mij voelt quizlet nog steeds natuurlijker haha)? Worden jullie wel uitgerust wakker? Of blijven jullie ook vaak moe?

    Nee ik ben (nog) niet naar de huisarts geweest. Grote kans dat ze dan willen bloedprikken, en daar ben ik nogal bang voor (zip)


    Inspiration can hit you any time

    Hoi <3 Allereerst, bloedprikken is best heel oké. Ik heb dat een paar maanden geleden ook laten doen om te checken waarom ik zo moe was en het is het echt waard om antwoorden te krijgen! Als je overlegt met de arts die het afneemt kan je vaak een koptelefoon met muziek aanzetten om jezelf af te leiden.

    Om je oorspronkelijke vraag te beantwoorden, ik word nooit echt wakker met een WAKKER gevoel, maar op goeie dagen komt dat wel langzaam in het uur nadat ik opsta hahaha.

    Ik ben het met Frey_ eens. Je kan eventueel ook aan je huisarts of degene die prikt vragen of je even mag liggen, dat scheelt vaak ook wel c: en neem indd een muziekje mee of klets wat met degene die prikt en kijk de andere kant uit.