•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Ik ben nog steeds niet over deze onrustige ochtend heen op het werk.. :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik was gisteren aan het lezen op mijn Kindle en ineens kwam daar uit het niets de naam van mijn ex voorbij... Ew. Gelukkig is hij niet de MMC, maar hopelijk ook niet de persoon voordat de FMC bezig gaat met de MMC want ik vond 3 pagina's met zijn naam al genoeg :')

[ bericht aangepast op 7 juli 2025 - 18:38 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

kan anxiety nog dit doen 📈 📈 📈 als het al de hele dag zo hoog zat? je dacht vast van niet, maar het antwoord is: jazeker wel! we're joking want anders huilen we

TW: bad mental health

also, thanks for those intrusive suicidal thoughts. really liked that. it had been too quiet inside my head anyway so yayy.

[ bericht aangepast op 7 juli 2025 - 20:32 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Frodo schreef:
    Zoals verwacht, geen functie vrij bij het gaming bedrijf :c eerst even balen en daarna maar weer verder zoeken.

Noooo, dat is sad :c hopelijk volgende keer meer geluk

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    kan anxiety nog dit doen 📈 📈 📈 als het al de hele dag zo hoog zat? je dacht vast van niet, maar het antwoord is: jazeker wel! we're joking want anders huilen we

TW: bad mental health
    also, thanks for those intrusive suicidal thoughts. really liked that. it had been too quiet inside my head anyway so yayy.

Backslides suck ass :c Je hebt er niet zo veel aan, maar ik wilde je toch even een knuffel geven.

Ik wil je allemaal ideeën geven om te helpen, maar ik denk dat dat misschien niet is wat je nodig hebt, want je kent jezelf hartstikke goed. Maar weet dat je niet alleen bent en dat je altijd welkom bent om te appen. You are loved.

You are not your thoughts
    <3 You are everything that's good about you.

[ bericht aangepast op 7 juli 2025 - 21:38 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Blehhhh

help

Ik voelde me vandaag een beetje een onnozele sukkel omdat ik voor een gewonde duif de Dierenambulance heb gebeld. Maar blijkbaar mag dat gewoon. Hij had een gebroken poot (lag er bijna af, echt zielig) en de medewerkster legde uit dat ze de poot ging spalken met een opengeknipte spuit en watten erin. Met twee weken is z'n poot dan weer genezen en kan hij vrijuit vliegen, tot die tijd mag hij bij de vogelopvang verblijven.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Are we there yet? 🥱

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Vandaag de sleuteloverdracht, met de allerleukste. 💛

Ik snap dat jullie allemaal willen helpen met het klussen aan ons nieuwe huis, en dat je de suggesties goed bedoeld, maar laat ons lekker zelf bepalen wat we wanneer gaan doen en als je er dan bent zeggen wij wel waar je mag helpen... We hebben net een dag de sleutels, weten wij veel waar we over 2 weken jullie hulp bij kunnen gebruiken en wat je nu suggest staat echt niet bovenaan ons lijstje...

Do it scared, but do it anyway.

OMG ze hebben net alleen voor tickethouders een auteur gerevealed die op de Romantasyfair op 4 oktober gaat komen en ik heb mss net een timeslot gepakt om boeken te laten signeren!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Omfg de vaatwasser op werk is stuk. Alle afwas (horeca) met de hand. 💀 Pls laat ze voor donderdag iets nieuws hebben pls pls pls

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Well, rip de vierde rij seat die ik morgen zou hebben als ik dit met school niet zou hebben voor langer dan verwacht /: feels soo bad. En morgen de hele dag die diplomatiseringen doen terwijl ik zelf nog niet geslaagd ben voor mijn andere opleiding tenzij ik nog een derde kans krijg sucks. Ook omdat ik me al niet optimaal fit en lekker voel.. enkel internal iets, maar dat maakt het niet beter voor mij

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

M’n ideale beeld van samen dingen oppakken op de eerste dag in het nieuwe huis is bruut uiteengespat. 🙃 Ik blijf mezelf maar herinneren dat de bedoelingen goed zijn.

Ik hou van je, meer dan wat dan ook – maar nu ben jij chagrijnig en staat ons hele neurospicy huishouden op z’n kop door een keuze die jij ondoordacht hebt gemaakt waarvoor ik je meermaals heb gewaarschuwd.