•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Omatikaya schreef:
    Wie had dit laatst ook? Dat je ouders al de hele avond weg zijn en jij als twintiger alleen thuis op de bank op ze zit te wachten? 😂

That was me!:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dat ik eigenlijk gewoon hartstikke boos ben op deze collega

Omnia mutantur, nihil interit

Ja je had kunnen weten dat als je dit nummer aan zou laten staan dat je dan papa zou gaan missen

Ffs you are not supposed to be a memory ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Ja je had kunnen weten dat als je dit nummer aan zou laten staan dat je dan papa zou gaan missen

/hugs

hodie mecum eris in paradiso

Zoya schreef:

🫂🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Moriendi schreef:
    (...)
    /hugs

Rumi schreef:
    (...)

🫂🤍

🥺🫶🏻

[ bericht aangepast op 7 aug 2025 - 19:55 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

jezus het zou niet zo belachelijk duur moeten zijn om de benodigdheden voor je kleine critters te kopen. ben een godsvermogen kwijt

Don't walk. Run, you sheep, run.

Why am i even still on this site lmao

help

Hoe is het al bijna vijf jaar geleden dat ze overleed? En hoe leef ik al bijna vijf jaar zonder haar? Na haar zesentwintig jaar bij mij te hebben gehad.
    Soms is het gewoon nog niet te bevatten. Ook al is het bijna vijf jaar geleden. Dan komt het nog steeds erg hard binnen.
    Vooral bij drukke en stressvolle dagen zoals deze.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zoya schreef:

Miyah schreef:
    Hoe is het al bijna vijf jaar geleden dat ze overleed? En hoe leef ik al bijna vijf jaar zonder haar? Na haar zesentwintig jaar bij mij te hebben gehad.
    Soms is het gewoon nog niet te bevatten. Ook al is het bijna vijf jaar geleden. Dan komt het nog steeds erg hard binnen.
    Vooral bij drukke en stressvolle dagen zoals deze.

Een dikke knuffel aan jullie beiden 💔

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

some people really have ugly personalities. especially when they trivialize or laugh at trauma-related situations. people who do this are a joke.

[ bericht aangepast op 7 aug 2025 - 23:39 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:

Aw, meissie. 💗

[ I will always love you ]

In waiting mode zitten door een meeting waar de persoon met wie je een meeting hebt vervolgens niet komt opdagen 🐸

Caution first, always.

Bijna weekend gelukkig

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ah yes, me and my old nemesis: having to pack my suitcase

Dramatic