•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Die ene keer dat ik van Brussel naar het uiterste noorden van Nederland moet met de trein zijn er problemen met de bovenleiding in Nederland. TOP.

[ bericht aangepast op 13 juli 2025 - 9:57 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Moriendi schreef:
    (...)
    Oooh, wat kut dit. Laat het me even weten als je een goede kleurkapper zoekt. Eén van mijn beste vrienden is gerenommeerd kleurkapper met een eigen zaak in Utrecht and I'm sure he can help you out. Misschien kun je hem even een berichtje sturen en om advies vragen.

Thanks! Nu het opgedroogd is is de schade iets minder heftig... Nogsteeds niet fantastisch maar met uitgroei spray kom ik denk ik de vakantie wel door en daarna kan ik in rust bruine verf testen 🥲

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ledecky schreef:
    Die ene keer dat ik van Brussel naar het uiterste noorden van Nederland moet met de trein zijn er problemen met de bovenleiding in Nederland. TOP.
    Kom je helemaal naar het hoge noorden? o:

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Kom je helemaal naar het hoge noorden? o:

Yes, ik ga voor werk aan boord van een schip in Eemshaven. (:

Ledecky schreef:
    (...)
    Hemel, noordelijker kan je inderdaad niet :'D Kan je wel meteen gebruikmaken van het nieuwe station Groningen!!!

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Hemel, noordelijker kan je inderdaad niet :'D Kan je wel meteen gebruikmaken van het nieuwe station Groningen!!!

Ik ben benieuwd. (wbw)

Ledecky schreef:
    (...)

Dan rij je waarschijnlijk langs mijn dorp, zwaai even! 🤭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ugh.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zaterdag een bbq bij een maat met een deel van (voornamelijk) zijn vrienden. Ik ken 2 van hen ook en dat waren ook soort van mijn vrienden, maar contact is beetje verwaterd, verder geen issues mee ofzo en de andere 2 ken ik van naam. Maar nu hoorde ik dus dat de 2 die ik ken beide hun vriendin meenemen en de andere 2 mogelijk ook en I'm like 'Oh'. Volgens mij zijn 3 van de 4 i.i.g. geen gamers of nerds wat dat betreft, en de enige die ik heb ontmoet daarvan heb ik 2 minuten gesproken waarin we onze naam hebben gedeeld en dat was het (bedoeling was dat we zouden lunchen met haar, maar toen had ze zelf een andere lunch-afspraak gemaakt, was raar verhaal) en ik heb nu zoiets van 'wat kom ik daar eigenlijk doen?'.

Naja, we zien het wel weer.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Man, ik ben weer boos 🙃

Mijn brein breint zoals het breint.

I didn't think 'dodging milk' would have to be one of my skills one day but here we are :')

Gun ik mezelf de rest van de dag vrij? Hmmmmm moeilijk

Dramatic

Euh, shit, we hadden misschien een nieuw filter voor de warmtepomp moeten bestellen toen de eerste melding kwam om het filter te controleren en we zagen dat ie vies was. Nu begint het kritiek te worden, maar moeten we nog minimaal 4 dagen wachten tot het filter binnen is 😅. Ik ga zo maar plastic slangetjes halen om de pomp te ontluchten en hopelijk lost dat het probleem (tijdelijk) op.

Soms lijkt mijn brein te vergeten hoe ik automatisch moet ademen en voelt het alsof er niet genoeg zuurstof in de lucht zit. Why (cat)

Oké, ik heb mijn vinger serieus verneukt. 😬😬

Nothing is impossible in my own powerful mind.