• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het gekrijs van je kind die pijn heeft gaat écht door merg en been en het enige wat je kan doen is haar handje vasthouden en zeggen dat het goed komt - terwijl je zelf ook half zit te janken.

5 jaar geleden. :/ En ik ben helemaal niet bijgelovig maar toen ik aardbeien doormidden sneed net en er een hartje te zien was in de aardbei moest ik toch huilen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Als iemand even een kogel door m'n kop wil knallen dan zou dat heel erg welkom zijn 👍🏼

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Glad dat mijn freeze vandaag in elk geval voor iets nuttig is. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

voor iemand die schrijven als hobby heeft, zit ik wel heel veel gefrustreerd met de handen in het haar whahahhaa

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

its difficult to love you when you do shit like this

shes heating up ham. in the microwave. it smells dis-gus-tang

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Waarom kan ik niet gewoon iets doen zonder dat het alles of niets is? Ik moet echt voorbereiden, maar madame leest effe een boek uit op 1 dag. Alweer.

Mijn brein breint zoals het breint.

Wanneer je als ouder voelt echt te falen 😢

“The next morning, by royal decree, the theater was shut down.
          No one saw those musicians or their conductor again.”

Chills, every damn time.

Leuke vakantie in Italië gehad hoor, maar op dag 2 (dinsdag) te horen krijgen dat je vader's netvlies loslaat en hij geöpereerd moet worden, je zusje af komt met dat ze waarschijnlijk cystes op d'r nieren heeft en dat je moeder een echo heeft laten maken van d'r borst na het vinden van een plekje + biopsy omdat het 50/50 kans was op weer borstkanker of kalkafzetting was niet erg chill. Dat je dan de vrijdag hoort dat het toch weer borstkanker is... Yay... Fml.
    Naja, iig goed weer gehad, ijsjes en pizza en pasta gegeten, en lekker gezwommen/balletje overgegooid in het zwembad. Ohja, en lekker boekjes gelezen. It's something, right? (Heb honestly wel een goeie vakantie gehad, maar toch zo'n grijs randje wat niet weg wil gaan, y'know?)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ooh, the Suzan Boyle joke was precies wat ik nodig had om uit mijn hoofd te komen. En Francis die I Dreamed a Dream zingt, my Les Mis heart is full of love.
    Also, blijkbaar heeft een van mijn indirecte collega's voor Les Mis gewerkt. Ooit moet ik daar verhalen over horen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    Leuke vakantie in Italië gehad hoor, maar op dag 2 (dinsdag) te horen krijgen dat je vader's netvlies loslaat en hij geöpereerd moet worden, je zusje af komt met dat ze waarschijnlijk cystes op d'r nieren heeft en dat je moeder een echo heeft laten maken van d'r borst na het vinden van een plekje + biopsy omdat het 50/50 kans was op weer borstkanker of kalkafzetting was niet erg chill. Dat je dan de vrijdag hoort dat het toch weer borstkanker is... Yay... Fml.
    Naja, iig goed weer gehad, ijsjes en pizza en pasta gegeten, en lekker gezwommen/balletje overgegooid in het zwembad. Ohja, en lekker boekjes gelezen. It's something, right? (Heb honestly wel een goeie vakantie gehad, maar toch zo'n grijs randje wat niet weg wil gaan, y'know?)

Ahh wat een domper Maxime, echt kut. Zo veel ook tegelijk! ):

Every villain is a hero in his own mind.

Catmint schreef:

Pff wat veel shit in een keer… Sterkte ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

some ppl don't have a fucking clue

Don't walk. Run, you sheep, run.

Tot nu toe elke dag van 2025 gelezen, vandaag moet nog, wat betekent dat ik al 250 dagen achter elkaar heb gelezen! Best wel trots op mijzelf (:

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL