• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zou het op zich fijn vinden als m'n geblaf nu eens zou kunnen stoppen :') m'n rug/ribben doen inmiddels pijn van het hoesten.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Not me struggeling to not use this reference in my next post

I feel like writing so badly.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

urgh I need another job so badly

Even the smallest can change the course of the future

I sent the scary email now I wanna melt into a puddle maar ik zit op kantoor sooooo we strijden dapper door en doen net alsof we dit niet eng vonden :'D

Dramatic

Als ik dus niet ziek was geweest nu, had ik €1000 euro per maand meer ontvangen. Netto. Oh ja en mijn leven was ook nog eens veel leuker geweest.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zo’n magische week gehad in Engeland 🖤. Nu op naar Finland!

hodie mecum eris in paradiso

In my defence, we've all wanted to give a difficult kid a smack at some point in our lives. In my offence, this particular kid* did not deserve it 😂

*fictional character

Mn moeder heeft de halve apotheek leeggekocht :’) lief tho. Ziek zijn waar andere mensen lief voor je kunnen zorgen is beduidend beter voor je wil om te leven lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    In my defence, we've all wanted to give a difficult kid a smack at some point in our lives. In my offence, this particular kid* did not deserve it 😂

*fictional character

/narrows eyes

hodie mecum eris in paradiso

Waaaaaaaaaaarom trap ik er elke keer weer in om met deze persoon op vakantie te gaan? 😂👍
    Werkelijk al mijn energie gaat naar hem stabiel houden omdat hij om het kleinste al geïrriteerd en opstandig wordt. Thank fuck dat ik nu heb geleerd dat ik dit zelf wel kan. En dan ook hotelkamers moeten blijven delen dus there's no escape.

Caution first, always.

Moriendi schreef:
    (...)
    /narrows eyes

As long as you haven't written back he's getting away with it. :Y)

Lysander schreef:
    Waaaaaaaaaaarom trap ik er elke keer weer in om met deze persoon op vakantie te gaan? 😂👍
    Werkelijk al mijn energie gaat naar hem stabiel houden omdat hij om het kleinste al geïrriteerd en opstandig wordt. Thank fuck dat ik nu heb geleerd dat ik dit zelf wel kan. En dan ook hotelkamers moeten blijven delen dus there's no escape.

Is het een optie om het te bespreken met deze persoon? Herken het gevoel, en dit heeft bij mij wel iets gedaan in elk geval. (Al ben ik nog niet zo happig om weer met deze persoon op vakantie te gaan.)

--

Moeeee...en nog een avond vrijwilligerswerk, yay..
    Also: I lost all my WhatsApp messages, nooh..

[ bericht aangepast op 10 nov 2025 - 20:21 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb zoveel pijn in mijn schouders ): En mijn nek ): En hoofd ): En ik ben zo moe heel de tijd

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Mmkay, ik had niet verwacht dat dit een breakdown zou veroorzaken.
    Ik voel me iets lichter nu. Maar damn, hoofdpiin nu..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said