• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

filosofie schreef:
    (...)

Dat was paar uur geleden nog voordat het 19:00 uur werd. aanmelden staat daar lost van. Maar toen ik de zin wilde aanpassen van de uitgebreide tekst van een hoofdstuk kreeg ik een error.

Hmm, ik ervaar dit probleem niet. Zijn er nog meer mensen die een error krijgen?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik wil een eerdere forumpost aanpassen, maar wanneer ik de wijzigingen wil doorvoeren blijft de pagina blanco / op process staan.
    Zowel op mobiele versie als desktop site.

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Volgens mij worden bepaalde symbolen niet meer door de site gepakt.

· · ─────── ·🙥· ─────── ·✦· ─────── ·🙧· ─────── · ·

Dit waren krulletjes en sterretjes, maar nu staan er alleen rechthoekjes. En zo zijn er meer tekentjes die als rechthoekje worden weergegeven nu.

(sad, gaat m'n opmaak in rpg posts)

[ bericht aangepast op 22 mei 2026 - 13:21 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Volgens mij worden bepaalde symbolen niet meer door de site gepakt.

· · ─────── ·🙥· ─────── ·✦· ─────── ·🙧· ─────── · ·

Dit waren krulletjes en sterretjes, maar nu staan er alleen rechthoekjes. En zo zijn er meer tekentjes die als rechthoekje worden weergegeven nu.

(sad, gaat m'n opmaak in rpg posts)

Ik zie ze wel op de pc waar ik op dit moment opzit? c:

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ryland schreef:
    (...)

Ik zie ze wel op de pc waar ik op dit moment opzit? c:

Ik nu ook weer ineens :') My bad, ignore the comment. Had er al de hele ochtend last van, dus geen idee waar het aan lag dan.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Heeft RJ de meldingen al gezien? Ik mis mijn profielfoto 💔

help

Cabeswater schreef:
    Heeft RJ de meldingen al gezien? Ik mis mijn profielfoto 💔

Ja, hij heeft het gelezen… :c

Leodh schreef:
    (...)

Ja, hij heeft het gelezen… :c

(huil)

help

Het aanpassen van een hoofdstuk krijg ik nog steeds een foutmelding.

filosofie schreef:
    Het aanpassen van een hoofdstuk krijg ik nog steeds een foutmelding.

- Lukt aanmaken van een nieuw hoofdstuk nog wel?
    - Het bewerken van een bestaand hoofdstuk lukt dus niet: merk je daarin nog verschil tussen of dat hoofdstuk geactiveerd is, of niet?
    - Helpt het om dat hoofdstuk/de story te deactiveren en daarna weer te activeren, en de bewerking daarna opnieuw proberen?

Leodh schreef:
    (...)

- Lukt aanmaken van een nieuw hoofdstuk nog wel?
    - Het bewerken van een bestaand hoofdstuk lukt dus niet: merk je daarin nog verschil tussen of dat hoofdstuk geactiveerd is, of niet?
    - Helpt het om dat hoofdstuk/de story te deactiveren en daarna weer te activeren, en de bewerking daarna opnieuw proberen?

Nieuwe hoofdstukken lukt wel, en de hoofdstukken zijn niet geactiveerd. Bij paar hoofdstukken die je wilt aanpassen krijg ik een error nadat ik het wil opslaan.

Obeah schreef:
    Ik wil een eerdere forumpost aanpassen, maar wanneer ik de wijzigingen wil doorvoeren blijft de pagina blanco / op process staan.
    Zowel op mobiele versie als desktop site.

Dit lukt ondertussen wel weer

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

De recente activiteit op de homepage is weer terug!

... maar als ik op een link naar een story klik, krijg ik nu een witte pagina met 'access denied'. Dit geldt voor mijn abo's, story's in de top op de homepage, de spotlight - volgens mij alles. Maar een link naar een specifiek hoofdstuk openen, dat lukt nog wel. En ik kan nog wel tussen hoofdstukken navigeren als ik eenmaal een hoofdstuk open heb. Alleen de 'hoofdpagina' van een verhaal, met het hoofdstukkenoverzicht en de flaptekst etc, kan ik niet openen. Wat het wel heel lastig maakt om verhalen te lezen waarvan ik geen specifieke hoofdstuk-linkjes heb :(

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Samanthablaze schreef:
    De recente activiteit op de homepage is weer terug!

... maar als ik op een link naar een story klik, krijg ik nu een witte pagina met 'access denied'. Dit geldt voor mijn abo's, story's in de top op de homepage, de spotlight - volgens mij alles. Maar een link naar een specifiek hoofdstuk openen, dat lukt nog wel. En ik kan nog wel tussen hoofdstukken navigeren als ik eenmaal een hoofdstuk open heb. Alleen de 'hoofdpagina' van een verhaal, met het hoofdstukkenoverzicht en de flaptekst etc, kan ik niet openen. Wat het wel heel lastig maakt om verhalen te lezen waarvan ik geen specifieke hoofdstuk-linkjes heb :(

Came here to say the same. Als ik via mijn creaties een story wil openen komt er "acces denied"

🫠