• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik vind het gewoon een beetje raar. Zonder uitleg kan ik eigenlijk niets anders dan het persoonlijk opnemen. Ik hoop dat mijn baas zijn kleine teen stoot.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

HEHEHEHEHEHE I think imma buy the Cricut Maker 4 which I don't necessarily deserve but who's talking about deserving? I want it and a friend said I could ("I mean anders gaat je salaris naar de belasting") SO TAKE MY MONEY AND GIVE ME CREATIVE JUICES

Dramatic

My own profile pic disturbs me a little

Renna schreef:
    HEHEHEHEHEHE I think imma buy the Cricut Maker 4 which I don't necessarily deserve but who's talking about deserving? I want it and a friend said I could ("I mean anders gaat je salaris naar de belasting") SO TAKE MY MONEY AND GIVE ME CREATIVE JUICES

Excuuuuuuuse me???? Of COURSE you deserve it, you little shit. Don't you dare take that game away from this nice lady. I will fight you (cat)

Renna schreef:

1. Damn girl, good for you! Ik moet dit nog een beetje leren :')
    2. Also, of course you deserve it!
    3. Wat ga je maken???? I am curious!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

halleluja EEN EIGEN KANTOOR it's MINE en mijn naambordje hangt er kennelijk ook al

housewarming when met mijn vrienden die bij dezelfde organisatie werken?!

Omnia mutantur, nihil interit

Semi-leuke dingen doen terwijl je je vanbinnen rot voelt is nou niet echt mijn favoriete bezigheid

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Semi-leuke dingen doen terwijl je je vanbinnen rot voelt is nou niet echt mijn favoriete bezigheid

Maar wel gezond van je!!

Tijd voor koffie.

Waarom smaakte het brood zo raar? Er zat schimmel op het brood. Hoe heb je het geproefd? Ik was het al aan het eten.

Tijd voor koffie.

Ekko schreef:
    (...)

Excuuuuuuuse me???? Of COURSE you deserve it, you little shit. Don't you dare take that game away from this nice lady. I will fight you (cat)

Catmint schreef:
    (...)

1. Damn girl, good for you! Ik moet dit nog een beetje leren :')
    2. Also, of course you deserve it!
    3. Wat ga je maken???? I am curious!!!

You guys are sweethearts n'awwhhh 🥺❤️

& uhmmmmm als het op tijd binnen is kan ik m'n kerstkaarten ermee upgraden!! En de Maker kan ook wood veneer snijden dusss ik wil van die bookshelf labels maken met Fantasy/Young Adult/Sci-Fi enzo, ennnn van vilt een slinger maken van herfstblaadjes ter decoratie, en voor m'n boekbindprojecten is het ook handig want dan kan ik m'n designs net iets groter maken, ennn grotere designs op tote bags (zonder ingewikkeld gepuzzel omdat m'n Cricut Joy maar tot 11,43 cm breed gaat), ennnn hij kan ook engraven dus misschien iets van tags of van die bookmark-bedel dingen die ik op tiktok soms voorbij zie komen. En ik wil bookish/writerly mugs gaan maken met quotes. Ohja en hij kan ook leer! Dus misschien daar nog iets mee, maar weet nog niet zo goed wat. Denk dat ik een lijstje moet gaan maken met ideeën heheh

Dramatic

Ineens het besef dat ik in mijn rouwproces nog volledig in de vechtstand sta en dat ik in een rouwproces zit en zolang ik die niet doorloop, ga ik niet in de acceptatie komen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zaalvoetbalclub schreef:
    Waarom smaakte het brood zo raar? Er zat schimmel op het brood. Hoe heb je het geproefd? Ik was het al aan het eten.

Ik heb dit zo vaak met kadetjes. Smaakt raar... zit er ergens in een hoekje schimmel xd

Ich liebe dich 27.12.23

Uit mn reading slump, gelijk vol erin aan het gaan. Idk of dat zo handig is oops.

Life is a beautiful struggle

Leerling die na de les nog even komt vragen over extra informatie (we hadden een kijk opdracht die aansluit bij mijn special interest hahaha) en een ander die nog even een bedankje stuurt omdat ze niet zo lekker werd tijdens de les en ik haar heb geholpen. Kleine dingen maar maakt toch mijn dag <3

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mensen die hun geluid op superluid hebben staan en dat je dan elk tikje hoort... F U

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Mijn brein breint zoals het breint.