•       2026
          "Waarom zou je op 1 januari beginnen? Waarom niet nu?"

Misschien ben ik er helemaal alleen in, maar 1 januari heeft altijd iets magisch voor me gehad — een nieuw jaar, vol met nieuwe avonturen en nieuwe kansen. Wat gaat er allemaal gebeuren? Welke leuke dingen? Welke zware dingen? Hoe maak jij dit jaar één om nooit te vergeten?
          Nu maak ik iedere jaar 'goede voornemens', wat eigenlijk resulteert in een uitgeklede bucketlist. Maar nu was ik benieuwd. . . wat zijn de goede voornemens (bucketlist/doelen/ik wil graagjes. . .) van Q. voor het aankomende jaar 2026?

Catmint schreef:

1. M'n dice business eindelijk opzetten
    2. City of Twisted Fates draft 1 afschrijven
    3. Beter m'n werk-ik en thuis-ik scheiden, zodat ik niet stoer en zo loop te doen thuis
    4. Aan m'n (werk)geluk werken; erachter komen wat voor werk ik graag zou willen doen en de switch maken naar iets waar ik me gelukkiger bij voel en door kan voelen
    5. Live my best nostalgia life en embrace the child in me, waar ik in 2024 goed mee gestart ben

Goed, mijn voornemens voor 2025 waren geen groot succes. Effectief gezien heb ik alleen puntje 2 behaald. Puntje 5 ben ik soort van mee bezig geweest af en toe door Winx te rewatchen bijvoorbeeld, maar de andere dingen heb ik eigenlijk weinig voortgang mee geboekt. Dus ik kan ze in principe gewoon recyclen, maar dat is ook zo saai.

Dus bij deze de nieuwe die ik net ff snel heb bedacht:

1. Dice verder doen. Niet te veel druk op verkopen proberen te leggen, maar wel maken en door blijven gaan.
    2. Meer schrijven.
    3. City of Twisted Fates edit beginnen (en misschien 2e draft af hebben?)
    4. Getting my shit together, al is het maar een stap in de goede richting. O.a. minder telefoon (vooral tiktok) gebruik.
    5. Naar Japan gaan (vakantie is al geboekt)
    6. Start preparing for wedding in 2027, wordt ook wel tijd.

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 8:42 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik heb echt het rotste jaar van mijn leven gehad. Dus vooruitkijken vind ik best wel eng. Ik durf eigenlijk maar heel weinig te ‘wensen’, want het allermeeste wens ik dat ik beter word en weer kan leven. Maar daar durf ik geen ‘deadlines’ aan vast te knopen.

Niet een heel bemoedigend berichtje dit, maar voor de positieve draai: ik heb wel een paar dingen die ik zelf graag wil bereiken, zowel wat vaag-ish als heel concreet:

1. Me niet meer laten tegenhouden door imposter syndrome
    2. Mijn manuscript afronden
    3. Een zoekboek maken voor mijn neefjes/nichtjes (en als dat niet lukt, gewoon 1 zoekplaatje)
    4. Minder streng voor mezelf zijn, ik ben het wel waard
    5. Meer erkenning aan mezelf geven
    6. Datgene doen wat ik belangrijk vind, ongeacht wat anderen ervan vinden
    7. Datgene doen wat ik belangrijk vind, ongeacht wat die stomme stem in mijn hoofd ervan vindt
    8. Genieten van de mooie momenten, want die zijn er

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

1. Tinten van Turian (Grijs) afmaken en me houden aan het promotieplan
    2. Trouwen (wedding) (en vooral niet teveel stressen rond de trouw)
    3. Mijn schooljaar overleven
    4. Q-mensjes meeten
    5. Meer lezen

Even the smallest can change the course of the future

Ah, ik heb net een van mijn twee bucketlist-dingen uit mijn kindertijd gehaald (een hond), dus waarom niet meteen de tweede:

1. een verhaal/boek afschrijven (1ste draft minstens)
    2. het enthousiasme voor het lesgeven en mijn leerlingen vasthouden tot juni
    3. mijn eigen cursus schrijven (als mijn collega's het zien zitten dat ik dit doe)
    4. geld sparen (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Love alle goals. 💪🏻 Ik heb die van mij bijna klaar, zal ze daarna z.s.m. delen!

Frodo schreef:
    4. Q-mensjes meeten
    5. Meer lezen

Ik wil graag mijn hulp aanbieden om nr 4 te realiseren.:P

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Babygirlvo schreef:
    (...)

Ik wil graag mijn hulp aanbieden om nr 4 te realiseren.:P

Nawh, nu dacht ik dat je jezelf aanbood voor doel 2 (no_chears)

But yes, let's

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    4. Q-mensjes meeten
    5. Meer lezen

Ik vind doel 4 een heel goed idee. Tijd voor een nieuwe Q meeting???

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    (...)

Nawh, nu dacht ik dat je jezelf aanbood voor doel 2 (no_chears)

But yes, let's

Als een arogay ga je heel weinig aan mij hebben in een huwelijkscontext. Maar hey, love you nevertheless. Xxxxx

We will not be quiet, Stonewall was a riot!