• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Er is niks leukers dan een kerstcadeau vroeg krijgen, want heel de druk van kerst is er gewoon nog niet en nu kan ik het super chill gebruiken.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Hallo :3

Ich liebe dich 27.12.23

Lief dat deze recruiter denkt dat klantcontact bij mij past :’).

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ga ik nu tegelijk ongesteld èn verkouden worden? 🥺😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vandaag gewoon geen honger, maar toch gekookt want het moest. Het smaakte totaal niet dus het niet opgegeten. Eindstand basically niet gegeten vandaag, maar nog steeds geen honger. Dit is zo onhandig :/

Tijd voor koffie.

Ekko schreef:
    Ga ik nu tegelijk ongesteld èn verkouden worden? 🥺😭

Oh neeeeee als je tampons of een menstruatiecup gebruikt is verkouden zijn nog eens extra kut 🙃 ik voel het al tussen je benen wegglijden door een nies of hoest

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Oh neeeeee als je tampons of een menstruatiecup gebruikt is verkouden zijn nog eens extra kut 🙃 ik voel het al tussen je benen wegglijden door een nies of hoest

Wat dacht je van hoesten met buikpijn 😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Friends <3

Omnia mutantur, nihil interit

Last Christmas op Tiktok, ja daar ga je met je Whamageddon

Dramatic

Die lieve kat was niet echt een goede mascotte (alle spellen verloren), maar ik mocht haar dit keer wel echt aaien ❤️❤️❤️❤️❤️

Protect the people.

Hoe kan ik aan mijn gerbil uitleggen dat hij zijn wiel moet doen draaien langs de binnenkant en niet de buitenkant?
    Is hij zo raar omdat hij Fish heet en een identiteitscrisis heeft?
    What's going on?

Frisk schreef:
    Hoe kan ik aan mijn gerbil uitleggen dat hij zijn wiel moet doen draaien langs de binnenkant en niet de buitenkant?
    Is hij zo raar omdat hij Fish heet en een identiteitscrisis heeft?
    What's going on?

Heb je er maar eentje? Misschien kun je hem laten koppelen want gerbils zijn groepsdieren ^^
    Kan je eventueel mijn beste vriendin aanbieden. Zij heeft een fokkerij en koppelt ze ook.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 23:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)

Heb je er maar eentje? Misschien kun je hem laten koppelen want gerbils zijn groepsdieren ^^
    Kan je eventueel mijn beste vriendin aanbieden. Zij heeft een fokkerij en koppelt ze ook.

We hadden er 4, maar helaas zijn er 3 gestorven (de laatste enkele weken terug).
    Omdat hij al 3 jaar oud is, we een groot kot hebben én hem heel veel vrij in de zetel laten, besloten we om geen nieuwe gerbil te zoeken. Ik heb dit ook met mijn vorige gerbils zo gedaan wanneer 1 van de 2 stierf en ze al ouder waren. Ik ken de gedragingen en de tekens van verveling en eenzaamheid, dus het wordt goed opgevolgd. Al breekt mijn hart soms alsnog.

Wel bedankt! ^^

Allemachtig. Wat, was vannacht de drive in bios voor een nachtmerrie marathon ofzo? Pfff

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

In twijfel of ik vanmiddag alleen naar Wicked ga of niet.

Life is a beautiful struggle