• Om een beetje in de kerstsferen te komen: show me your Christmas decorations!

Kerstbomen, kerstkransen, kerststukjes, kerstlichtjes, kerstballen, kerstmutsen, kerstkaarsen of iedere andere kerstversiering die jouw decembermaand net wat knusser maakt. Deel het hier en laten we met z'n allen Q ook een beetje "opkersten"!

My Christmas cannot be cosy with people, but it will be cosy with Christmas lights, dammit!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik zal zelf even aftrappen. Onze kerstboom (en ja ik heb overdag ook het "haardvuur" aan xD):

De zelfgemaakte kerstkrans waar ik veel geld in heb geïnvesteerd maar waar ik wel blij mee ben ook al zijn de lichtjes eigenlijk niet "buiten"-proof:

De fiets van mijn vriend, want we hebben lichtjes over en dan kan hij in kerstsferen binnen fietsen xD:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

HAHAHAHA DIE FIETS oh my, dat is echt BRILJANT! Wat ziet je huis er gezellig uiiiit!

Mijn huis heeft ergens een muziekdoosje met een schaatsende vos en een ijsbeer die je kunt opwinden en dan schaatsen ze rondjes (ooit geknutseld met de dochter van een vriendin, bouwpakketje van de Action) en verder ben ik al 8 jaar voornemens om een keer m'n clusterverlichting op te hangen, maar da's nog nooit gebeurd. Mijn kerstboom ligt netjes in een doos in de berging.

Of zoals ik op het vragenformulier van de kerstborrel op werk heb ingevuld bij de vraag: 'Welke kleur hebben de kerstballen in jouw kerstboom'. "Doorzichtig, want mijn kerstboom is imaginair."

Ben heel benieuwd wat we woensdag met de collega's gaan knutselen tijdens de jaarlijkse knutselmiddag 😄

[ bericht aangepast op 9 dec 2025 - 12:29 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Die fiets is echt fantastisch, love it!!

Ik heb afgelopen zondag m'n boom gezet en m'n moeder heeft heel lief van die kransjes voor me geknutseld (ik zag ze vorige week liggen toen ze bezig was en vroeg of ik er 5 mocht hebben), dus die heb ik boven de deuren van onze uitbouw gehangen. En ik heb ff de zooi van het aanrecht op de laatste foto zwart/grijs gekleurd, want ik had geen zin om dat nu specifiek voor de foto's op te ruimen haha.

De kerstballen zijn inmiddels aan het evolueren van basic bish plain red/gold naar fancy met glitter. Dit jaar voor het eerst echt kerstballen gaan winkelen in Intratuin Halsteren, dus beetje kunnen inslaan. Volgend jaar weer :Y) Nu alleen nog bedenken wat ik nog meer kan doen volgend jaar om het huis kerstiger te krijgen, vooral ook op zolder gezien we veel gamen.

[ bericht aangepast op 9 dec 2025 - 18:28 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Toevallig had ik nog een link naar onze zithoek met de kerstboom dus die kan ik alvast posten hihi. Wij hebben heel veel kerstdeco (zingend rendier, christmassy Oogy Boogy Man, dekentjes, etc) maar daar heb ik atm geen foto's van :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||