• ... namelijk een special edition van een van mijn boeken. Het zijn er inmiddels twee geworden en ik heb ze hier volgens mij nog helemaal niet laten zien. En fun fact: beide boeken zijn ontstaan dankzij SOTY. :Y)

Ze komen in april & mei uit, dus is nog even vol spanning afwachten. Maar de pre-orders druppelen binnen, dus ik ben helemaal in de wolken. :3

Every villain is a hero in his own mind.

Fijn om te lezen!(:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wauw Natas, wat zien ze er mooi uit! *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Wooooow wat een plaatjes, vooral die 2e is echt onwijs mooi!

Daar mag je heel trots op zijn!

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Damn, die zien er mooi uit! *Adds to wishlist*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wauw! Wat gaaf! Prestaties om trots op te zijn ❤️

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Wat leuk! Proficiat. *O*

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Heel erg bedankt allemaal! (blush)

Every villain is a hero in his own mind.

Heeeel vet Natas! In mijn hoofd zijn sprayed edges echt end game, so you made it (blush)

Even the smallest can change the course of the future

Jaaa, je weet het al van mij; maar zo tof dit Natas! Wat een heerlijke droom en hoe fantastisch dat je dit zo voor elkaar gekregen hebt. Ben ontzettend benieuwd naar de mooie kunstwerkjes die F&F nog meer zal brengen en weet zeker dat een heleboel boekennerds helemaal blij met je zijn voor het brengen van nog meer charme naar de boekenwereld. Heel tof! *O*

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Dat katje/die katjes op de sprayed edge zijn echt te schattig en die andere is echt sick. Leuk dat er zoveel meer mogelijk is tegenwoordig en hoop dat je nog meer Special Editions uit kan geven zelf natuurlijk!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen