• Dag lieve users van Q,

Er zullen hier waarschijnlijk mensen zijn die hier meer kennis van hebben dan ik, maar ik heb een aantal boeken die ik niet op mijn boekenplank ga zetten - dit zijn boeken die ik o.a. voor school moest lezen (of nooit gelezen en ook niet van plan of vond ze niet leuk) of boeken waarvan ik een andere editie ga halen/heb gehaald.

Wat zijn goede plekken om Engelstalige boeken (die niet per se populair zijn) makkelijk en snel te verkopen? Ik vraag echt niet de hoofdprijs voor deze boeken, maar wil er gewoon graag van af tegen een klein prijsje.

Wie kan mij helpen?

geen idee of dit onder deze sub hoort

[ bericht aangepast op 16 dec 2025 - 13:09 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Vinted, boekwinkeltjes (de website)?

Omnia mutantur, nihil interit

Vinted! Er is geloof ik nog steeds (t/m 31 december dacht ik, actie was tot 30 november maar is verlengd) een actie dat je momenteel op boeken geen verzendkosten betaalt bij Vinted. Dat trekt mensen oprecht de drempel over om een boek te bestellen.

Want ja, als een boek €5,- is en de verzendkosten zijn €4,69 dan haken mensen vaak toch af... Of je houdt er zelf niks van over.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Yo, ik ben hier toevallig ook mee bezig! :W Heb vanochtend toch succes gehad, want ik heb binnen een dag een paar vrij niche screenplay boeken (in het Engels dus) verkocht via Marktplaats voor een leuk bedrag, dus het is mogelijk. Ik ga Vinted ook eens bekijken!

Caution first, always.

Vinted was in principe ook het eerste waar ik aan dacht en ik ben nu vooral gewoon even aan het rondkijken waar ik ze een beetje makkelijk en snel zou kunnen verkopen. Ik hoef er niet binnen nu en een paar weken van af, dus eerst even in alle rust bekijken waar ik ze zou kunnen verkopen. Als ik bij wijze van €5 aan de boeken kan verdienen is het al prima, snap je. Het is dat ik ze hier niet mag verkopen, geloof ik haha, anders had ik hier wel een lijstje neergezet voor geïnteresseerden :')

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik lees even mee. Ik probeer van een heel mooi geïllustreerd JK Rowling Harry Potter-boek dat ik nog heb liggen af te komen because fuck her.

[ bericht aangepast op 16 dec 2025 - 14:54 ]

hodie mecum eris in paradiso

Vinted, echt de beste plaats ooit. 👌🏻

Vinted werkt tot op zekere hoogte. Ik heb er ook al 2 jaar boeken op staan nu bijvoorbeeld die gewoon niet verkopen, dus ik lees ook nog ff mee of er andere opties zijn

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen