• Nieuwsbrief december 2025

De nieuwsbrief is terug van weggeweest! Neem zeker een kijkje bij onderstaande creaties en vergeet zelf geen leuke creaties aan te maken!

Crew nieuws

Story van de maand
    Creatie door nerveus

Royal escapade

Florine is een 28-jarige marketingprojectleider. Ze geniet enorm van haar werk en is erg ambitieus. Wanneer ze een grote opdracht krijgt om de marketing rondom een start-up onderneming te doen, ontmoet ze een aantrekkelijke mysterieuze man, James, die zich voorstelt als investeerder van deze start-up. Florine begint hem naarmate van tijd steeds leuker te vinden, maar ook komt ze erachter dat James zijn verhaal niet altijd blijkt te kloppen. Wanneer ze erachter komt wie hij werkelijk is, staat haar leven volledig op zijn kop. Ze wordt geen moment meer met rust gelaten, heeft nauwelijks meer privacy en wordt zelfs ernstig bedreigd met het verliezen van haar leven. Ze staat voor de keuze: haar grote liefde James verliezen of haar leven.

Quiz van de maand
    Creatie door Samanthablaze

Welke tribuut uit de 3e Quizlet Games ben jij?

De Quizlet Games zijn een fenomeen dat vele wonderlijke dingen heeft voortgebracht: wijze levenslessen, vriendschappen, hele goede (en minder goede *schuift snel haar oudste werk weg*) fanfics, maar vooral ook Hunger Games personages die (bijna) allemaal beter zijn dan Ms. Chagrijnige Revolutionair en haar twee vriendjes. In deze quiz kun je erachter komen op welke van deze waarschijnlijk-niet-heel-straight pubers jij het meeste lijkt.

Lijstje van de maand
    Creatie door Catmint

Mijn (bij)banen tot nu toe

Klein beetje insight in mijn leven: wat heb ik tot nu toe qua werk gedaan?

Gedicht van de maand
    Creatie door xxxjoriinde

Haunted

Repeating a memory
    Over and over again
    Its getting so hard to breath.
    It Doent make any sense.

The thought of you
    Makes me feel insane.
    Lees verder: klik!

Topic van de maand
    Creatie door Leodh

RPG van de maand
    Creatie door Merrin

Port Bersea is een verborgen parel in de waters tussen Nieuw-Zeeland en Australië waar toerisme de laatste jaren stilaan meer begint te bloeien. Rijke socialites vinden er hun weg naar de Mervine Estate dat hoog in de kliffen haar best doet om bedreigde boomsoorten opnieuw voort te planten in de Mervine Sanctuary. Backpackers genieten van de prachtige natuur die overal op het eiland te vinden is: witte stranden, complexe grotten en weelderige bossen. Rijke jongvolwassenen genieten er van het florerende nachtleven in eliteclubs waar enkel de besten binnen kunnen om er hun wildste fantasieën te beleven.

Eén van die rijke jongvolwassenen was Eli Noble, student aan de University of Melbourne, die er samen met zijn vriendin Madeleine 'Maddy' Walsh de zomer van zijn leven plande nadat hij zijn studies na vijf lange jaren eindelijk had afgerond. Helaas kwam Maddy alleen terug naar het vasteland, anderhalve maand vroeger dan gepland. Twee weken na hun aankomst spoelde Eli namelijk aan op het strand van Port Bersea. Verdronken in de grotten, zeggen officiële bronnen, maar Maddy was hysterisch toen ze terugkwam. Ze vertelde hallucinante verhalen over de grotten die ze samen met Eli bezocht had - dat de Mervine Estate een groep heksen was die niets liever deed dan de gemeenschap van Port Bersea te terroriseren. Ze had het over vreemde dromen die zij en Eli deelden - dromen die niet veel later werkelijkheid werden, die haar bleven achtervolgen totdat ze zes maanden geleden zelf de dood als uitweg zocht.

Vandaag vertrekken Eli en Maddy's beste vrienden op reis naar Port Bersea om hen te eren, een jaar na Eli's dood. Sommigen van hen willen er gewoon heen om te feesten zoals hun vrienden dat gedaan zouden hebben, om hun herinnering in ere te houden. Anderen hopen te ontdekken wat er in vredesnaam aan de hand is op het kleine eiland.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

PS de nieuwsbrief kwam ook weer via e-mail indien je dat zelf zo hebt ingesteld!

Hoe leuk weer dit! Q activity is coming baaaccckk.

Ff reclame maken: RPG van de maand is een hele goeie, mochten er nog mensen zijn die willen joinen! Rollen zijn open en de groep is erg gezellig, dus hoe meer zielen hoe meer activiteit we kunnen maken ook in de RPG zelf!

Kleine lolz dat een van m'n random lijstjes die ik uit verveling heb gemaakt nu lijstje van de maand is, thanks haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

WOW dit heb ik lang niet meer gezien. Q is een hele revival aan het ondergaan, wat leuk! ♥️

(Goed dat het eindejaarstopic erin staat, ik hoop stiekem dat we nog wat meer berichtjes krijgen c:)

[ bericht aangepast op 17 dec 2025 - 11:01 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Aaah wat leuk, weer een nieuwsbrief!

Every villain is a hero in his own mind.

Oh wat leuk dat de nieuwsbrief weer terug is!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

JAAAAA REVIVAL VAN DE NIEUWSBRIEF!!!!! Wat super leuk dit, zeg! Ik ben hyped, dit inspireert ook om creaties te maken :-)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Leuk dat de nieuwsbrief terug is!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Quiz van de maand
    Creatie door Samanthablaze

Welke tribuut uit de 3e Quizlet Games ben jij?

Wow, wat leuk! Die had ik niet zien aankomen. Blij dat ik dit lang stilgelegen projectje toch maar heb afgemaakt na al die jaren ^^

Sowieso super leuk dat de nieuwsbrief weer terug is! Tof om te zien wat er in de verschillende hoekjes van Q gebeurd

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Derks schreef:
    JAAAAA REVIVAL VAN DE NIEUWSBRIEF!!!!! Wat super leuk dit, zeg! Ik ben hyped, dit inspireert ook om creaties te maken :-)

Please do, volgende maand moeten we weer een nieuwsbrief kunnen vullen. (nerd)