• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Jongens er zitten fucking sterretjes in mijn kerstpakket.

Ik voel me momenteel zo:

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Een rant afsteken over de prijs van een boek? Kan ik. Doe ik.
    Met andere woorden: ik heb weer een boek gekocht. :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Fontaine schreef:
    Een rant afsteken over de prijs van een boek? Kan ik. Doe ik.
    Met andere woorden: ik heb weer een boek gekocht. :W

WELKE HEB JE GEKOCHT???

Ik ging vandaag ook eventjes *kijken* bij de afgeschrevenboekenverkoop van de bibliotheek.

Eindstand: trotse eigenaar van vier nieuwe boeken.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

WELKE HEB JE GEKOCHT???

Ik ging vandaag ook eventjes *kijken* bij de afgeschrevenboekenverkoop van de bibliotheek.

Eindstand: trotse eigenaar van vier nieuwe boeken.

The Bones Beneath my Skin van TJ Klune. Een hardcover met sprayed edges. :Y)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Fontaine schreef:
    (...)
    The Bones Beneath my Skin van TJ Klune. Een hardcover met sprayed edges. :Y)

Omg sprayed edges 😍😍😍😍

Vandaag de laatste episode van Dispatch gespeeld. Mis deze game nu al, what a ride.

hodie mecum eris in paradiso

Nog anderhalve dag. 🥳

OH MY GOD Eindelijk verlost van Lauren Roberts' Powerless-serie. War is over! En we hebben het overleeft, soort van. Nu beslissen wat ik vanavond ga lezen gezien ik nu wel iets degelijks wil hebben :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Klote boeren

+

Ik: waarom ruikt het naar rook in huis?
    *Opent raam*
    Er staat absoluut iets in de fik buiten.

[ bericht aangepast op 18 dec 2025 - 7:50 ]

Ik voel deze LJH titel wel :') beetje labiel

[ bericht aangepast op 18 dec 2025 - 10:04 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Mijn stem klinkt alsof ik net tien pakjes sjek heb weggerookt

En dan staat deze collega helemaal onverwachts naast me en dan houdt ze me ook nog zo van mijn werk. Grrr!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ekko schreef:
    Ik voel deze LJH titel wel :') beetje labiel

😭😭😭😭😭

Protect the people.

'twas a short session at the psych, but again; she said something wise and possibly quite helpful. and again, it alll comes back to me dad. lol-not-so-lol. anyway, let's treat my body fairly, huh?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ja hallo. Het idee was blind volgspotten. Niet actual al mee volgspotten.. Daar was ik niet op voorbereid.
    Maar de sneeuwvlok ging 'best oké' en (in elk geval in het begin) goed op de voeten volgens mensen hier, en dat met de dans alleen nog maar gisteren een keer hebben gezien en nul volgspot ervaring op deze manier. Misschien moet ik de twee uitvliegers mezelf vergeven.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn