• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 15:06 ]

Protect the people.

Leodh schreef:
    WELP (clown)
    kutbots

Nooooooooooooooooo

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Spelletjesavond <3

Also, 2026-Ligretto-competition has begun 😏💪🏻

Protect the people.

Why are men so f'ing difficult?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh anxiety, calm down. We zijn niet in levensgevaar. Er komen gewoon wat mensen op bezoek. Chill. 😞

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Boodschappen gedaan, was in de droger gestoken + opgehangen, boekhouding bijgewerkt en afwasmachine leeggemaakt en gevuld.
    I think I deserve some writing time!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Froukje: okay im going to take it super easy today then, i don't want this bug to fuck me up like it did in november
    Also Froukje: *spends over an hour intensely talking to her roommate about books*
    froukje now: tirEd

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Eh, misschien had ik dit bericht toch gisterenochtend moeten sturen.. Normaal ben ik hier beter mee, waarom het gisteren nie Nu maar hopen dat mama het snel proefleest, en dat de anderen oké zijn.
    Hindsight really is 20/20 sometimes, helaas.

[ bericht aangepast op 24 jan 2026 - 14:17 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Fucking hell

Omnia mutantur, nihil interit

Oh joy, de "super griep". Wat een ellende 😭

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik ben moe en ik voel me verdrietig

Omnia mutantur, nihil interit

Pirate-themed breakfast, check

Scavenger hunt set out, check

Old brownish letter with wax seal from a pirate lord (me) to kick off said scavenger hunt, check

Present (evening at Play-In Utrecht & day at the tropical pool), check

Whew
    En dat met een zesdaagse werkweek :')
    Morgen nog een paar uurtjes werken, de familie-visite en spelletjesavond overleven, en dan!! Mag ik eindelijk heel lang slapen en een vrije dag hebben <3

[ bericht aangepast op 24 jan 2026 - 22:25 ]

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Het moment dat ik klaar ben om naar boven te lopen gaat meneer naar het toilet voor nr. 2 💀💀 Lord save me from the curse of men

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Schaatsbaan voor de deur hier

Protect the people.

Echt facking facking facking facking facking moe. Cadeautjes inpakken, kaartje schrijven, pakketje verzendklaar maken en naar de DHL-kluis brengen, boeken bij de bibliotheek droppen, op de terugweg snacks halen voor de spelletjesmiddag zometeen.

Dan logeertas voor de komende week inpakken, spullen bij vrienden droppen en naar de spelletjesmiddag.

No time to stort in.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ohmygod voel me zo opgehaast

--