• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Speaking off roze: wist je dat?? Permanente haarverf toch echt wel een beetje chemisch is en dat verven een goed idee is in een GOED geventileerde ruimte?

#whoeiiigeenspacecakenodig #spannend #je haren verven in het gloednieuwe huis van je ouders en TERING spastisch zijn over nergens roze vlekken achterlaten lol

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Speaking off roze: wist je dat?? Permanente haarverf toch echt wel een beetje chemisch is en dat verven een goed idee is in een GOED geventileerde ruimte?

#whoeiiigeenspacecakenodig #spannend #je haren verven in het gloednieuwe huis van je ouders en TERING spastisch zijn over nergens roze vlekken achterlaten lol

1. Welke roze haarverf is permanent? Ik ken alleen semi-permanent and am asking for a friend.
    2. Gratis spacecake is best handig, die shit is duur tegenwoordig volgens mij
    3. Ik heb nu wel een pink hair update nodig eigenlijk, love roze haar ^^ (heb dat van mij gisteren met m'n conditioner nog een beetje bijgetint hehe)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ringwraith schreef:
    Ik heb ondervonden dat mezelf bij elke 50 woorden schrijven met één chocopinda belonen een geweldige drijfveer is. XD

Watch me eat the whole bag without writing a word :W I cannot be trusted

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 18:14 ]

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Leodh schreef:

UUUMMM Imma need some pictures when you're done, obviously

Permanente 'alternatieve' haarkleuren? Welk merk is het, want sign me up. xD

-

Ik ben blij met de kleur refresh na drie uur bij de kapper zitten, maar weet nog niet wat ik van mijn nieuwe lengte vind..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn longen. Mijn ribben. Ik ben zo klaar met deze nasleep van de griep.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Catmint schreef:
    (...)

1. Welke roze haarverf is permanent? Ik ken alleen semi-permanent and am asking for a friend.
    2. Gratis spacecake is best handig, die shit is duur tegenwoordig volgens mij
    3. Ik heb nu wel een pink hair update nodig eigenlijk, love roze haar ^^ (heb dat van mij gisteren met m'n conditioner nog een beetje bijgetint hehe)

1. No Bleach Londen - Vivid Pink Permanent Kit
    2. XD
    3. Ehehehehe en ook @Lieke, ik zal morgen met daglicht even een foto maken :3

Ik heb van No Bleach Londen ook "The Big Pink" semi-permanent color en "Gobby Pink". Mijn haar was vroeger altijd blond, ondertussen is het beter te categoriseren als licht tot medium bruin. De "Big Pink" semi permanent voegde wel kleur toe, maar mijn haar is daar eigenlijk net te donker voor. Ik eindigde met iets meer roodachtige tinten dan herkenbaar roze, het zat er wat tussenin, maar ik had nog niet zoveel ervaring met m'n eigen haar verven en alternatieve kleuren dus ik was best tevreden haha. "Gobby Pink" is te licht voor mij.
    Dit is dus permanent, en ik had wat TikToks voorbij zien komen dat het toch ook wel wat pigment uit je haar haalt en de kleur dus nogal vivid op het haar eindigt (dat nam ik hoopvol op maar ook met een korrel zout) en tot dusver ben ik HEEL tevreden qua kleur die eruit komt. Pics to follow.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik ga er erg goed op dat dit nieuwe LJH op de eerste van de maand geopend is 😄

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Na bijna anderhalf jaar eindelijk een fotoboek van onze vakantie gemaakt en besteld. Helaas moet het fotoboek van onze laatste vakantie ook nog gemaakt worden. :W

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ja omg foto froukjee

Every villain is a hero in his own mind.

Derks schreef:
    Ik ga er erg goed op dat dit nieuwe LJH op de eerste van de maand geopend is 😄

Ik neem daar de volledige verantwoordelijkheid voor, dus allemaal in koor:

DANKU JARNE, JE BENT GEWELDIG!

*gags*

Edit: ho ik quote Jarne maar dit ging over iets anders 😂 although....

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 21:58 ]

Hellfire schreef:
    *gags*

Edit: ho ik quote Jarne maar dit ging over iets anders 😂 although....

Ik ga mezelf weer quoten:

Babygirlvo schreef:
    (...)

I know you love me tho. Xxxxxxxxxxx

Babygirlvo schreef:
    I know you love me tho. Xxxxxxxxxxx

I could never love anyone who stabs me in the back with a lychee.

Hellfire schreef:
    (...)

I could never love anyone who stabs me in the back with a lychee.

I only do that because I love you, I hope you will understand someday. <3